Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podnośnik w Deutz 6006 i pochodnych....

08 Sty 2012 15:35 3908 4
  • Poziom 14  
    Witam!
    Proszę o pomoc w lokalizacji niedomagań jak w temacie.Jest to ciągnik który ma jedną pompę przy rozrządzie z przodu do wspomagania i obsługi podnośnika oraz hydrauliki zew.poprzez dzielnik strumienia.Pompę wymieniłem na nową i dalej nie podnosi i nie kipruje,wspomaganie działa.Po zdjęciu pokrywki na plecaku widoczne dwie rurki podłączone do cylindra hydr. a nad tymi rurkami jest dzwignia która wciska mały sworzeń w cylinder w miejscu mocowania rurek.Nie wiem po co ta druga rurka i dlaczego ta dzwignia nie porusza się wraz z podnoszeniem ramion.A może ktoś z kolegów miał podobny problem z podnośnikiem i mnie pouczy bo nie wiem jak za to zabrać się.W pobliżu brak mechaników od deutz i nie mam gdzie udać się z tym.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Masz ciśnienie na rozdzielaczu? Jak nie masz złączek i zegarów do pomiaru to nie bierz się za dalsze pisanie, bo szkoda twojego i innych czasu.
  • Poziom 14  
    Może i pomogłeś mi ale liczyłem na więcej.Ciśnienie to bez mierzenia powinno być po założeniu nowej pompy.Bardziej interesuje mnie czy można ten zawór regulacji podnoszeniem wykręcić z zewnątrz bez zdejmowania plecaka.Po obejrzeniu cięgieł pod dekielkiem pokrywy podnośnika wszystko wydaje się być ok.tak że obstawiałbym na ten zawór.Jeszcze mam taki plan aby z drugiego ciągnika podpiąć ciśnienie z kipra pod rurkę ciśnieniową i zobaczyć czy zadziała.Jeżeli robiłeś taki podnośnik to może coś podpowiesz,bo ze zdjęciem plecaka jest trochę roboty (kabina).Z góry dzięki za pomoc.
  • Poziom 43  
    Takiego nie robiłem. Jak sam pisałeś z tej pompy masz wspomaganie i podnoszenie. Wspomaganie działa, a podnoszenie nie. Więc trzeba sprawdzić cisnienie na rozdzielaczu. Na rozdzielaczu są zawory i może ci pusczać główny szokowy. Sprawdzić to można zegarem i założonym na powrocie zaworem odcinającym który się pomału zamyka patrząc czy wzrasta cisnienie. Po uskodzeniu pompy do układu trafiają opiłki, zawieszając różne mechanizmy.
  • Poziom 14  
    Napiszę jak usunąłem usterkę.Choć trochę czasu minęło i zapomniałem napisać.
    Plecak nie zdejmowałem,zdjąłem prawe koło i z zewnątrz wykręciłem zawór regulacyjny w nim jest otwór śr.0,6 mm i był zanieczyszczony że nawet kompresorem nie przebiłem.Otwór udrożniłem wiertłem 0,5 mm ręcznie.Może komuś się przyda.