Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stukanie przy pokrywie zaworów

08 Sty 2012 18:44 7414 18
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Obawiam sie że twój mechanik ma rację. Jak wymieniać to wszystkie, można kombinować ale, nie wiem czy jakiś mechanik sie podejmie, A z tym olejem, to tak ciężko powiedzieć, lepszy by był syntetyk, ale teraz to bym nie proponował zmieniać.Bo raczej na lepszy się nie zmienia. a producent przewiduje różne klasy lepkości w zależności od klasyfikacji oleju. normy VW. 501.01 502.00 503.00 i w zależności od temperatury otoczenia. i 10w40 też tam jest.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Po remoncie czy wymianie popychaczy. Jeżeli po remoncie silnika to oczywiście że tak ale nie zalecał bym po wymianie popychaczy
  • Poziom 10  
    Sama wymiana popychaczy nie obliguje do zmiany oleju tym bardziej na niższy.

    10w40 to olej półsyntetyczny i jeśli nie ma z silnikiem żadnych problemów poza stukającymi zaworami to nie warto go zmieniać na olej mineralny. Inaczej jeśli silnik zaczyna kopcić ale wtedy najlepiej zrobić miniremont silnika (uszczelniacze zaworowe, pierścienie tłokowe, panewki)
  • Poziom 15  
    Popieram manfred86, na niższy nie ma sęsu.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Stukanie miałem kiedyś w starym BMW.
    Wymieniłem popychacze hydrauliczne i problemu ze stukaniem już nie miałem.
  • Poziom 21  
    Griszka0001 napisał:
    Ok. ostatnie moje pytanie, mechanik mówił że olej niestetymusi zalać nowy 10w40 ale odradził mi Castrola . Jaka jest wasz opinia na temat tego oleju?
    Bo pewnie ma innej marki na zbyciu. Castrol to olej bardzo dobrej jakości.
  • Poziom 16  
    wytrych121 napisał:

    Bo pewnie ma innej marki na zbyciu. Castrol to olej bardzo dobrej jakości.


    Nie kwestionuje jego właściwości smarujących. Natomiast polecam podnieść pokrywe zaworów w silniku który przejechał 50 tys na owym oleju. Smoluch straszny.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Griszka0001 napisał:

    druga sprawa to owe popychacze ,które to nalezy wymieniać co druga wymianę paska rozrządu co okazało sie dla mnie wielka ciekawostką ?
    Może mnie ktoś oświecić? Pierwszy raz słyszę o czymś takim.
  • Poziom 12  
    Też pierwsze słyszę o czymś takim. Popychacze się wymienia tylko wtedy gdy zaczynają stukać, jeśli nie stukają to się jeździ aż do śmierci :p
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 19  
    Pozaglądasz troche do silników które chodziły na LM to to sam sobie wyrobisz zdanie. Po drógie Mobil i Castrol to najgorszy badziew i najczęściej podrabiany właśnie z powodu swojej popularności . To tylko moje zdanie .
  • Poziom 19  
    Griszka0001 napisał:
    Witam autko zrobione mechanik zalał mi Liqui Moly MoS2 i jest super cisza pod maską,10W40 do przebiegu 230 tyś. jest ok tak mi powiedział.
    I jak się silnik spisuje po prawie półtorarocznej przerwie?