Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 100 trudny rozruch-brak napięcia na wtrysku rozruchowym

09 Sty 2012 14:09 2816 6
  • Poziom 16  
    Witam mam ostatnio problem z odpalaniem mojego audi 2.3 5 cylindrów z wtryskiem ke-jetronic. Doszedłem do wniosku że na wtrysku rozruchowym nie ma napięcia, do kostki wtryskiwacza dochodzi masa więc pod drugi pin wpiołem kabel i podczas kręcenia rozrusznikiem dotknąłem go do plusa no i silnik natychmiast zapalił. Podobno wtryskiwaczem steruje wyłącznik termiczno czasowy ale nie mam pojęcia gdzie on jest ponieważ kabelki chowają się w wiązce, wie ktoś może gdzie go szukać i czy to bd jego wina czy jest coś jeszcze po drodze? Rezystancja między pinami w kostce idącej do wtrysku to 800ohm więc kable nie są raczej uszkodzone.
    Napięcie idące na wtryskiwacz to ok 0,2V
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Moderator Samochody
    Jeśli jest w ogóle wyłącznik termiczno czasowy to z niego idzie masa a plus z rozrusznika. Chociaż wydaje mi się że jak Ke-Jetronic to będzie z ECU sterowany masą a plus po kluczyku. Nie mam akurat schematu żeby sprawdzić.
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 16  
    W k-jetronic jest na pewno wyłącznik termiczno czasowy no ale faktycznie tutaj jest ecu czyli może tam trzeba szukać przyczyny tymbardziej że nie jestem pewien czy pracuje silniczek krokowy bo po odpaleniu ma bardzo niskie obroty a w czasie pracy troszkę za wysokie a czasami potrafi zgasnąć na skrzyżowaniu po naciśnięciu sprzęgła. W ilu pinach powinno być napięcie 12V na komputerze sterującym wtryskiem?
  • Poziom 35  
    Termik sterujący rozruchem jest 2 przewodowy.
  • Poziom 35  
    wskmagik666 napisał:
    ale gdzie on jest bo niczego takiego nie mogę znaleźć

    Trzeba było powiedzieć że jesteś niedowidzący.
    Jest z lewej stronie silnika pod króćcem wodnym.
  • Poziom 42  
    W KE - Jetronic , wtryskiwacz ROZRUCHOWY pracuje zawsze przy uruchamianiu silnika , czy to zimny czy gorący!