Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mikrofon + komputer- nagrywanie dźwięku

Kubba95 09 Jan 2012 18:41 8983 9
    Kubba95
    Level 9  
    Cześć! Jako, że jestem zielony jeśli chodzi o zestawy audio to moje pytanie może być dla was banalne :D , ale sam na nie nie odpowiem, a dość długo bezskutecznie szukałem odpowiedzi :cry:
    No to do sedna. Mam potrzebę nagrania sporego materiału głosowego na komputer. Mam już mikrofon dynamiczny marki Alphard, kabel XLR z jedną końcówką do mikrofonu, a drugą z jackiem. Do jacka dokupiłem przejściówkę jack>minijack w celu sprawdzenia czy mikrofon będzie działał od razu po podłączeniu mikrofon >komputer.
    Oczywiście nie działa, windows "widzi" go, ale nie rejestruje z niego dźwięku.
    Teraz mam do was pytanie: Co jeszcze będzie mi potrzebne, aby nagrywać głos na komputerze przez mikrofon? Dodatkowy sprzęt itp?

E: dodam, że mam zintegrowaną kartę dźwiękową w komputerze.
    kizek
    Level 35  
    Można na przykład zaopatrzyć się w program "Audiograbber" to przechwytywania dźwięku.
    Kubba95
    Level 9  
    Nie bardzo o to mi chodzi :p Program do nagrania mam (Audacity). Bardziej zastanawia mnie przez co nie da się nagrać dźwięku. Czy jak podłączę mikrofin<->komputer to czy wszystko powinno działać.
    Kubba95
    Level 9  
    Dobra, muszę odświeżyć temat :) Już mam pewność, że mikrofon jest sprawny, ale po podłączeniu do kompa nie rejestruje dźwięku (nie dziwne :p) I teraz mam pytanie, a nawet 2 :D .Czy jeśli kupię kartę dźwiękową Sound Blaster Live i podłączę ją do komputera to mikrofon zacznie nagrywać dźwięk? Opcja nr 2, mam sprawna wieżę z karaoke, mikrofon na niej działa. Czy jest opcja podłączenia wszystkiego tak: mikrofon -> wieża -> komputer, aby to działało tzn, dźwięk będzie nagrywany na kompie przez jakikolwiek program?
  • Helpful post
    kizek
    Level 35