Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak dodać użytkownika i zabezpieczyć połączenie - mikrotik

maciek.sobie1 09 Sty 2012 23:48 6470 12
  • #1 09 Sty 2012 23:48
    maciek.sobie1
    Poziom 8  

Witam serdecznie kolegów. Na sam początek chce poinformować ,że w zupełności nie znam się na urządzeniach komputerowych poza standardową obsługą oraz urządzeniach Mikrotik Wynika to też z wieku 48 lat ale i z powodu samej pracy jaką wykonuje. Dlatego zwracam się do Was o wyrozumiałość oraz pomoc w mojej sprawie.

W do swojego zakładu zakupiłem za grosze sprzęt do Internetu. Problem w tym, że nie wiem jak go skonfigurować w dalszych krokach.
    Posiadam urządzenia Mikrotik RB433 ( będzie nadajnikiem Internetu) oraz tp-Link WA601G i Tp -Link WA5210G- oba urządzenia jako klienci Internet przesyłem kablem przez zasilacz PoE do RB433.
    Moja konfiguracja
    Po uruchomieniu w winbox wybrałem New Terminal i wpisałem system reset-configuration a potem wybrałem (y)
    Po ponownym uruchomieniu wybrałem :
    Bridge – czerwony plus – i w powstałym oknie wybrałem Apply i ok. Potem
    Bridge – Ports – czerwony plus i dodałem 2 porty + 1 wlan.
    Kolejny krok to
    Ip- Addresses – czerwony plus i wpisałem 192.168.1.10/24 wybrałem bridge1 następnie apply i ok.
    Ip- dns- settings i wpisałem 194.204.159.1 a potem 194.204.152.34 i Apple
    Ip-routers- czerwony plus – w oknie tam gdzie getway wpisałem 192.168.1.1 apply
    Nastepnie w interfaces wybrałem wlan1 i uruchomiłem go.
    W Mode wybrałem ap bridge/ Band- 2GHz-B/G kanał 2462 /SSID- WRT/
    Tam gdzie Nstreme odznaczyłem wszystko i wpisałem Frame limit 4000 a Framery Policy Best fit.
    Do tej porty wszystko działa Internet jest - wszystko chodzi.

Ale tu już się gubię