Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford Focus 1.8 TDDI kopci przy zimnym silniku, spr. juz chyba wszystko, pomysły?

ramzes315 10 Jan 2012 10:47 5928 5
  • #1
    ramzes315
    Level 11  
    Witam! Mam problem z Fordem Focusem 1.8 TDDI 90 KM. Problem opiszę krótko, w samochodzie zostały wymienione wszytkie płyny, i filtry, turbina sprawdzona, kolektory dolotowy, wydechowy i uklad wydechowy wyczyszczone, wtryski sprawdzone, 2 były rozregulowane i zostały wyregulowane, podkładki pod wtryski wymienione na nowe, właściwe, EGR nie zaślepiony, na komputerze wyskakuje błąd pompy wtryskowej, samochód idzie nawet dobrze do 120km/h potem nie ma sily, na poczatku spokojnie radził sobie nawet do 170km/h teraz nie idzie, dodam jeszcze ze katalizator był zapchany więc został wytłuczony, włożyłem sporo kasy i czasu na jego naprawe a wymiana pompy mi się nie uśmiecha, czy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł oprocz pompy, co jeszcze może powodować poranne kopcenie, że na ziemi zostaje aż czarny osad sadzy? a po rozgrzaniu wszytko sie normuje? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
  • #2
    decybel91
    Level 42  
    Nic się nie normuje skoro nie jedzie więcej niż 120km/h, czy nie działa jak powinno.
    Skoro się nie uśmiecha regeneracja pompy to polecam małe auto z silnikiem benzynowym, ew LPG.
  • #3
    bodzio012
    Level 33  
    Sprawdź czy przewodu od tłoczków nie były odcinane to będzie wiadomo czy sterownik był robiony czy nie. Może źle dobrany zamiennik
  • #4
    daniel100378
    Level 1  
    Dolej do paliwa miksolu na pełen zbiornik 100ml.Miksol ma właściwości smarująco-czyszczące,poprawi pracę pompy wtryskowej i wtryskiwaczy.
  • #5
    gregxxx1
    Level 10  
    kolego napisz jaki dokladnie blad pompy wtryskowej . i jakim testerem sprawdzany . czy nie blad konta wtrysku .
  • #6
    dj_scalak
    Level 11  
    Witam,

    U mnie podobnie się zaczęło ale dodatkowo 2 razy nie było reakcji na pedał przyspieszenia w efekcie padła elektronika pompy wtryskowej + uszkodzony elektrozawór, naprawa dość kosztowna niestety.

    Pozdrawiam