Witam.
Problem z autem jak w temacie.
Wczoraj podczas jazdy zgasł, nie kręci nie odpala, w sterowniku silnika błąd "napięcie zasilania czujników"
Bezpieczniki sprawdzone, okablowanie sprawdzone, zasilania sterownika sprawdzone, są trzy + i trzy masy również są.
Napięcia zasilania czujników są 5V, masy na czujnikach pomierzone również są.
Ciśnienie paliwa jakie widzi sterownik to 2000 barów, czasem spada na 5.
Dziwi mnie fakt, że na przewodach sygnałowych od czujników doładowania, przepływomierza, czujnika ciśnienia paliwa, pozycji egr jest dziwne napięcie, które skacze od mniej więcej 0.9V-4.0V na włączonym zapłonie, zmienia się również pozycja pedału gazu, samoczynnie od 0-25%.
Wysterować idzie wtryski, oraz zawór ciśnienia doładowania, przy próbie wysterowania clipem przekaźnika świec żarowych, zaworu EGR, regulatora ciśnienia wtrysku, słychać cyknięcie przekaźnika wentylatora chłodnicy, po czym ten rusza na sekundę, i clip wyświetla informacje,iż procedura nieudana.
Wczoraj chwilę po zgaśnięciu auta podczas jazdy, kiedy udało się go odpalić, na 3 sekundy włączyły się wentylatory chłodnicy, i zapaliła kontrolka airbag, razem z stop i serv.
A airbag pojawił się błąd bocznej poduszki piersiowej strona pasażera, rezystancja zbyt duża, to traktuję jako błąd nie związany z całą sprawą.
Jakieś porady?
Sugestie?
Problem z autem jak w temacie.
Wczoraj podczas jazdy zgasł, nie kręci nie odpala, w sterowniku silnika błąd "napięcie zasilania czujników"
Bezpieczniki sprawdzone, okablowanie sprawdzone, zasilania sterownika sprawdzone, są trzy + i trzy masy również są.
Napięcia zasilania czujników są 5V, masy na czujnikach pomierzone również są.
Ciśnienie paliwa jakie widzi sterownik to 2000 barów, czasem spada na 5.
Dziwi mnie fakt, że na przewodach sygnałowych od czujników doładowania, przepływomierza, czujnika ciśnienia paliwa, pozycji egr jest dziwne napięcie, które skacze od mniej więcej 0.9V-4.0V na włączonym zapłonie, zmienia się również pozycja pedału gazu, samoczynnie od 0-25%.
Wysterować idzie wtryski, oraz zawór ciśnienia doładowania, przy próbie wysterowania clipem przekaźnika świec żarowych, zaworu EGR, regulatora ciśnienia wtrysku, słychać cyknięcie przekaźnika wentylatora chłodnicy, po czym ten rusza na sekundę, i clip wyświetla informacje,iż procedura nieudana.
Wczoraj chwilę po zgaśnięciu auta podczas jazdy, kiedy udało się go odpalić, na 3 sekundy włączyły się wentylatory chłodnicy, i zapaliła kontrolka airbag, razem z stop i serv.
A airbag pojawił się błąd bocznej poduszki piersiowej strona pasażera, rezystancja zbyt duża, to traktuję jako błąd nie związany z całą sprawą.
Jakieś porady?
Sugestie?