Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

FSO Polonez kierunkowskazy

lelas44 12 Jan 2012 12:35 2759 14
  • #1
    lelas44
    Level 9  
    Witam. Mam Poldka, i wszystko jest ok po za małym mankamentem, mianowicie kierunkowskazy podczas jazdy działają dobrze, jednak gdy jednocześnie używa się hamulca zaczynają mrygać szybko tak jak by np nie było jednej żarówki, w kilku polonezach to zauważyłem. ktoś wie jak temu zaradzić? dzięki za odpowiedzi. pozdrawiam:)
  • #2
    sandal7
    Level 21  
    słaba masa w tylnych lampach
  • #3
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Masa w tylnych lampach.
  • #4
    tyrystor1234
    Level 9  
    blaszki potrafią zaśniedzieć,przeczyśc ppapierem ściernym ,potem np WD-40,powinno pomóc
  • #5
    lelas44
    Level 9  
    dodam że przy wyłączonym silniku tak nie jest. dzieki za podpowiedzi.
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    lelas44
    Level 9  
    nie ma takiego przełącznika.
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    kwok
    Level 39  
    To pewnie jest jakieś CARO z tym śmiesznym układem mikroprocesorowym stosowanym też w Lublinach. Coś tam się psuje albo traci parametry i właśnie tak się robi. Moja rada: przerobić na normalny przerywacz. Problem jest że ta sama kostka obsługuje też awaryjne i chyba wycieraczki ale wszystko jest do obejścia.
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #13
    kwok
    Level 39  
    Możliwe, ale poczekajmy na newsy od Poldka.
    Piszę o tym bo kiedyś walczyłem z czymś takim w Lublinie 3 i z powodu kosztów skończyło się na przeróbce. Z całego tego Daewowskiego bajzlu wiem że tych modułów tak samo wyglądających jest kilka a jednak nie zawsze są zamienne.
    Z drugiej strony zadaję sobie pytanie po co tak pokomplikowali skoro można było stosować kostki takie jak w autach z początku lat 90-tych tzn. czasówka wycieraczek, przerywacz, do świateł normalny przekaźnik itd. a przynajmniej zamienne z kostkami innych producentów.
  • #14
    piotrek.espero
    Level 9  
    proponuje zrobić dobrą masę do lamp oraz z klemy do karoserii i do silnika masa jest najważniejsza i nad skrzynką z bezpiecznikami jest puszka układ mikroprocesorowy od kierunków dość czuła i wrażliwa ta elektronika są tam małe przekazniki które się psują od przepięć np z braku masy przynajmniej u mnie tak było z braku masy uszkodziło się urządzenie mikroprocesorowe ale u ciebie może wystarczy zrobić dobra masę przy lampach
  • #15
    lelas44
    Level 9  
    Mają panowie rację, jest przekaźnik który odpowiada za wycieraczki kierunkowskazy i awaryjne. Polonez rok 1995 z silnikiem rovera. masa pociągnięta od żarówki stopu do blachy dała rade. dzięki za podpowiedzi. dodam tylko ze jeździłem już może siedmioma polonezami i wszystkie tak miały ;] pozdrawiam.