Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panasonic P46G30E z laptopem przez dlna

berix24 12 Sty 2012 22:18 22688 47
  • #1 12 Sty 2012 22:18
    berix24
    Poziom 13  

Witam!

Mam problem z połączeniem i udostępnieniem danych na laptopie tak abym mógł przez dlna oglądać multimedia z laptopa. Może pomożecie jak to zrobić?

0 29
  • #2 16 Sty 2012 02:46
    Hans gd4
    Poziom 2  

mam podobny problem z Toshiba 40rl838:
    TV jest podpiety do routera kablem; przez ten sam router mam internet WIFI na kompie.
    Jednak ani tv nie widzi udostepnionych plikow przez WMP [wersja 12] ani w konfiguracji sieci nie widze TV.
    TV ma ustawienia sieci na AUTO zgodnie z instr. telewizora.
    Internet sam w sobie w TV jest - Youtube i inne bzdety chodza.....
    Jestem lekko laikiem w tym temacie wiec nawet najprostsza/ njaglupsza wskazowka moze pomoc ;)

0
  • #3 16 Sty 2012 23:58
    berix24
    Poziom 13  

Też mam problem z udostępnieniem multimediów aby widział je mój tv, który jest tak samo podpięty jak Twój do neta przez kabel do routera. Może ktoś komu się to udało pomoże nam??

0
  • #4 17 Sty 2012 00:07
    Hans gd4
    Poziom 2  

Mi sie dzis udalo .....
    "Recznie" zmienilem adres IP i bodajze DNS w polaczeniu LAN w routerze na taki, jaki podawal tv w menu. I stal sie cud - tv zobaczyl komputer i standardowe katalogi windowsa z udsotepnieniem: muzyka, video, obrazy. Nie widzi za cholere WMP - tylko te katalogi wiec do tych katalgow trzeba podpiac to co sie chce i jest ok - naprawde fajna sprawa ....... :D

0
  • #5 17 Sty 2012 21:54
    Byrd
    Poziom 9  

Polecam zainstalować Serviio - nie trzeba zmieniać ip, a w serwerze wystarczy wykryty tv ustawić jako Panasonic Viera.

1
  • #6 17 Sty 2012 22:12
    berix24
    Poziom 13