Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat b5 fl notlauf tryb awaryjny brak mocy itd.

adi184 12 Sty 2012 22:24 21415 22
  • #1 12 Sty 2012 22:24
    adi184
    Poziom 7  

    Witam wszystkich. Moj problem tkwi w passat 1.9 tdi 101km rok 2004. jak juz niejedna osoba wiem ze pytam moze i o to samo ale naprawde juz nie mam sil na te auto zmienilem N18 oraz N75 nowy EGR nowe Turbo( po regeneracji) wywalony katalizator wezyki sprawdzone oraz od intercoolera rowniez przeplywka rowniez sprawdzona. Nadal robi notlauf przy okolo 120km/h a blad ktory wyskakuje to 17965 P1557. Bardzo prosze o jakies wskazowki. bo mam dosc tego auta a jeszcze niestety musze je miec. Pozdrawiam

    0 22
  • Pomocny post
    #2 12 Sty 2012 22:48
    bodzio012
    Poziom 32  

    Może masz źle ustawione cięgło na turbinie skoro była wyciągana turbina

    Zrób logi

    1
  • Pomocny post
    #3 12 Sty 2012 23:32
    Sztomel
    Poziom 34  

    Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej na króćce ATM elektrozaworów N75 i N18 bo i takie przypadki już widziałem. Jeśli to co podałem będzie OK a tryb awaryjny na skutek przeładowania nadal nie ustąpi to zloguj statycznie w trybie Basic Settings oraz dynamicznie grupę 011 i je tutaj wklej gdyż wtedy praktycznie pozostaje do sprawdzenia regulacja długości sztangi jak podaje kolega bodzio012.

    4
  • #4 13 Sty 2012 10:38
    adi184
    Poziom 7  

    Witam dzeikuje za podpowiedzi tak postaram sie dzis robic z tymi wezykami i dam znac. jeszcze co do tej sztangi to chcialbym dodac iz ten sam problem wystepuje na starym i nowym turbo a byly one rozne bo zdalem stare a dostalem zregenerowane inne nie sadze aby byl to problem tej sztangi skoro problem wciaz byl ten sam nie mowie ze kolega nie ma racji ale jeszcze raz spawdze intercooler moze jest uszkodzony musze uporac sie z tym problemem. a co do logow niem' mam odpowiedniej osoby aby to zrobic a sam nie mam programu bo kabel mam ale ponoc nie chodzi wraz z win 7.

    0
  • #5 14 Sty 2012 16:31
    adi184
    Poziom 7  

    Sztomel,bardzo dziekuje za pomoc.Okazalo sie,ze jak najbardziej masz racje!! Nie wykryto problemu nawet w salonie VW po podlaczeniu pod komp.Narazilem sie niepotrzebnie na koszta,ale jak widac wystarczylo zasiegnac porady kogos, kto ma pojecie i zna sie na rzeczy. Okazalo sie,ze jednak przewody byly zle podlaczone, od banki VAC do n75 i od n75 do turbo.Schemat pomogl bardzo i wlasne rece! Wiec jeszcze raz dziekuje za pomoc,przeslalbym punkty ale nie mam mozliwosci.Wiec jak tylko bede w kraju to obiecuje to zrobic:) Pozdrawiam i w razie pytan wiem gdzie Cie szukac.

    4
  • #6 06 Lut 2012 19:17
    beny1977
    Poziom 2  

    Witam
    Szukam schematu podcisnienia i przewodów od intercolera. Mam brak moxy oraz przy wciśnięciu pedału gazy słychać świst wydobywający sie spod silnika mozę ktoś miał taka sama przyczynę proszę o odpowiedz:cry:

    Dodano po 1 [minuty]:

    Dodam że do passata 1.9tdi 130 km

    0
  • #7 07 Lut 2012 17:36
    ip900
    Poziom 9  

    Witam mam taki sam problem już nie wiem co mam robić trzeci zaworek już zmieniłem i dalej mam to sam przy 120 km odcina turbinę a był czyszczona proszę o pomoc VAG pokazuje błąd 575

    0
  • #8 07 Lut 2012 18:27
    trans-serwis
    Poziom 39  

    ip900 napisał:
    Witam mam taki sam problem już nie wiem co mam robić trzeci zaworek już zmieniłem i dalej mam to sam przy 120 km odcina turbinę a był czyszczona proszę o pomoc VAG pokazuje błąd 575
    Kto czyścił tę turbinę?

    0
  • #9 07 Lut 2012 21:36
    ip900
    Poziom 9  

    mechanik ale wszytko było cacy tylko od paru dni tak się robi zmiana zaworka nic nie dała ale używanego bo nowy trochę drogi jest zastanawiam się nad kupnem tego 1K0 906 927 A posiadam 1HO tylko trzeba zmienić wtyczkę albo jeszcze można wsadzić n18 ma miejsce n75 bo posiadam dwa zaworki n18 i jeden n75 wszytko działa jak podłączam go po 12 v to słychać ze chodzi wiec nie wiem co może być przyczyną

    Mam takie pytanie czy można zle złożyć turbinę ? zaworki są wymienione a dalej mi odcina przy 120km za każdym razem

    https://obrazki.elektroda.pl/3592107100_1328725613.jpg

    https://obrazki.elektroda.pl/7318043300_1328725615.jpg

    Proszę o pomoc bo nie wiem co już robić

    0
  • #10 12 Lut 2012 14:46
    ip900
    Poziom 9  

    Witam dziś odłączyłem wężyk od gruszki i stracił moc tak przy 130 km proszę o pomoc co może być przyczyną tego

    1
  • #11 12 Lut 2012 19:23
    adi184
    Poziom 7  

    Witam a sprawdzal ktos zawor EGR moze trzeba bylo by przeczyscic lub zmienic. co do zaworka n75 i n18 to nie mozna ich zamienic maja rozne funkcje. a pomimo tego ze podlaczales 12v i stukaja to i tak moga nie spelniac swoich funkcji moje stukaly a byl n75 walniety.jak masz od kogo to podmien i sprawdz. a mechanik mogl sie pomylic z podlaczeniem przewodow tak jak bylo w mojm przypadku. schemat mozesz latwo znalezc na necie.Pozdrawiam

    0
  • #12 13 Lut 2012 01:50
    Sztomel
    Poziom 34  

    ip900 nie napisałeś niestety jakie masz oznaczenie lub moc silnika więc nie odpiszę od razu czy turbo z niego można źle poskładać. Napiszę tak - nie można źle poskładać turbo z jedenastoma kierownicami spalin ułożonymi symetrycznie w porównaniu do dziewięciu kierownic spalin gdzie można źle ustawić pierścień ich kierownic. Kierownice o 11 sztukach zaczęto montować już w silnikach począwszy od ASV. AJM (nie wszystkie) ale z całą pewnością już od (AWX. ASZ. ARL, AVF itd.) Wszystko zależy od oznaczenia turbo - GT 15 - to stare 9-cio łopatkowe VNT a 1749 to 11-to łopatkowe.

    0
  • #13 15 Lut 2012 13:20
    ip900
    Poziom 9  

    Mam AVF 110 km ze zmienną geometrią 1998 rok wiem tylko tyle ze turbo za dużo pompuje cos około 1.4 bara a powinno 1.1 może to być o ChipTuningu mam zrobione na 130 km a zawor EGR mam zaślepiony blaszką więc to nie to

    0
  • #14 16 Lut 2012 19:34
    ip900
    Poziom 9  

    wszytko zrobione dziękuje za porady pozdrawiam

    0
  • #16 16 Lut 2012 19:57
    trans-serwis
    Poziom 39  

    ip900 napisał:
    wszytko zrobione dziękuje za porady pozdrawiam
    No to się chociaż pochwal co było źle. Tak działa forum.

    0
  • #17 16 Lut 2012 20:11
    ip900
    Poziom 9  

    No był zaślepiony zawór ERG blaszka wstawiliśmy uszczelkę , katalizator wyrzucony i wstawiona strumienica zamiana zaworka n18 wymiana filtra paliwa i auto znowu odzyskało życie trzy próby 150 km i ani razu odcięcia jutro przetestuje jak będę jechał to pracy na obwodnicy mam dwa n18 i chyba tak zostawię albo kupie n75 i zamienię wtyczkę gość tune upa powiedział ze można tak jeździć i nic się nie stanie dziękuje za porady i pozdrawiam

    0
  • #18 07 Mar 2012 20:56
    ip900
    Poziom 9  

    Witam wszystkich mam znowu problem odcina mi przy 120 km ale nie za każdym razem kurcze wszytko było dobrze aż do dziś czy ktoś ma jakąś rade co może być pozdrawiam

    0
  • #19 07 Mar 2012 20:59
    Albus
    Poziom 21  

    Przegoń go porządnie, pewnie zmienna geometria daje znać -łopatki w turbinie mogą się zawieszać bo są zasyfione...

    1
  • #20 07 Mar 2012 21:42
    polonez15
    Poziom 32  

    Jak wyżej, zloguj grupę 3 i 11 dynamicznie i będzie wiadomo.

    0
  • #21 25 Mar 2012 19:56
    ip900
    Poziom 9  

    Witam mam taki problem nie odcina przy 120 km ale przy 160 km włącza się tryb awaryjny po wyłączenie kluczyka i włączeniu wraca do normy błąd vagu ciśnienie do regulacji 575 błąd czy może ktoś pomoc mam kabel vag k can comader full działa tylko polski vag

    Dodano po 15 [minuty]:

    Jest może ktoś Trójmiasta kto się zna na tym bo ja już nie wiem co robić :(

    3
  • #22 25 Mar 2012 21:08
    polonez15
    Poziom 32  

    Co Ci odcina? Gaz, wodę??? Bo jakoś nie piszesz, o co chodzi...

    0
  • #23 29 Paź 2012 21:41
    michal30k
    Poziom 2  

    Witam ,panowie mam passata 2000r 115ps przed czyszczeniem turbiny raz sie przycinala raz nie pa wyczyszczeniu wogole nie dziala ,nie ma bledow sztanga idzie do gory czy cos zle zlozylem? dzieki pozdr

    0