Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 2 1.3 Mrugająca dioda od ciśnienia oleju.

Wiesio19 12 Sty 2012 23:24 3640 7
  • #1 12 Sty 2012 23:24
    Wiesio19
    Poziom 8  

    Witam
    Mam pytanie związane z mrugającą diodą oleju?
    Po włączeniu stacyjki mruga przez cały czas dioda ,również po uruchomieniu silnika.
    Licznik jest z obrotomierzem czy może mi ktoś pomóc i doradzić jaka może być tego przyczyna i jak można ją usunąć czy wyjściem z tej sytuacji jest wymiana licznika .
    Czujniki oleju są wymienione

    0 7
  • #2 13 Sty 2012 00:55
    piotrek gti_abf
    Poziom 12  

    Ona ma zgasnąć po uruchomieniu silnika. A ciśnienie oleju to jest?

    0
  • #3 13 Sty 2012 08:40
    kuniczi5
    Poziom 9  

    Jak wyżej zacznij od ciśnienia oleju.

    0
  • #4 13 Sty 2012 21:40
    Wiesio19
    Poziom 8  

    Witam
    Ciśnienie oleju jest prawidłowe.
    Co do ciśnienia oleju ono nie ma nic wspólnego przy zgaszonym silniku! bo go tam wtedy nie ma. Przy włączonej stacyjce bez uruchomienia silnika dioda powinna świecić ,a ona mi mruga i tu jest problem dlaczego mruga?

    0
  • #5 13 Sty 2012 22:19
    ociz
    Moderator Samochody

    Dlatego że czujnik niskiego ciśnienia nie sprawny lub nie podłączony.

    0
  • #6 13 Sty 2012 22:48
    Wiesio19
    Poziom 8  

    2 czujniki są wymienione czarny i brązowy są prawidłowo podłączone na obu przewodach jest 12V

    0
  • #7 13 Sty 2012 23:09
    kwok
    Poziom 39  

    Golf 2 ma tak że dioda mruga na włączonym zapłonie a po odpaleniu silnika ma zgasnąć. Sygnalizuje brak ciśnienia oleju tak jak zwykła kontrolka z żarówką tyle tylko że mruga.
    Po zdjęciu przewodów z czujników kontrolka nie powinna świecić (mrugać) na włączonym zapłonie jak i na odpalonym silniku jeśli jest rozgrzany.
    Proponuję zaopatrzyć się w dwie kontrolki (żarówki) 1-3W i podłączyć je bezpośrednio na czujniki (plus z aku, minusy na czujniki). Silnik stoi - pierwsza swieci a druga nie, silnik zimny odpalony - pierwsza nie świeci a druga świeci, silnik nagrzany odpalony - pierwsza nie świeci i druga też nie świeci.
    Dodam że odpalony silnik w tym co napisałem wyżej to silnik pracujący na wolnych obrotach.
    Proszę w ten sposób sprawdzić i wtedy będziemy myśleć.
    Wiesio napisałeś: "Przy włączonej stacyjce bez uruchomienia silnika dioda powinna świecić ,a ona mi mruga i tu jest problem dlaczego mruga?" Odpowiedź jest taka że tak jest w trójkach a w dwójkach to jest tylko migająca kontrolka zamiast świecącej ciągle. Miga - cisnienia brak, nie miga (wygaszona) - ciśnienie jest.

    0
  • #8 21 Sty 2012 15:58
    Wiesio19
    Poziom 8  

    Witam serdecznie
    Sprawdziłem z tymi żarówkami tak jak pisałeś jest tak ;
    Silnik stoi - pierwsza swieci a druga nie, silnik zimny odpalony - pierwsza nie świeci a druga świeci, silnik nagrzany odpalony - pierwsza nie świeci i druga też nie świeci.
    Wygląda na to że jest z silnikiem wszystko OK!
    Co do diody w liczniku ona zachowuje się poprawnie tylko że miga ,a wydawało mi się że świeciła, ale mogę się mylić pozdrawiam

    0
  Szukaj w 5mln produktów