Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Daewoo Lanos + LPG 1.4 2000r.

14 Sty 2012 16:16 2674 14
  • Poziom 9  
    Witam.
    Mój problem, jest związany z imobilajzerem.
    Wczorajszego wieczoru zgasiłem samochód, by go zatankować.
    wróciłem do samochodu i już nie odpalił, ciągle pali się kontrolka imobilajzera, w żaden sposób nie mogę go wyłączyć.
    Samochód odpalę jak odłączę akumunator i po 30min ktoś mi go podłączy i w tej samej chwili, muszę przekręcić kluczyk. Dziś rano próbowałem zrobić tak samo i okazało się, że nie ładuje akumulatora, gdyż był kompletnie rozładowany.
    Pomocy co mogło się stać??
  • Poziom 30  
    Zdejmij osłonę plastykową na kolumnie kierownicy (jak obrócisz kierownicę będzie widać dwie śrubki), po prawej stronie od stacyjki idą dwa kabelki , na nich jest wtyczka , wyjmij w włóż z powrotem parę razy.Powinno być dobrze.
  • Poziom 30  
    Na drugim kluczyku próbowałeś czy działa ?
  • Poziom 18  
    Musisz tą cewką na stacyjce obejrzeć dokładnie i połączenia między nią a sterownikiem. Bo jak ci nie odpalił z drugiego kluczyka to wychodzi na brak komunikacji. Może zasilanie sterownika sprawdź i jego masy. Akumulator porządnie naładuj.Rozrusznikiem ci dobrze kręci? Nie ma jakichś innych objawów ze strony ogólnej elektryki, np. że ci się nie wszystkie lampki świecą na tablicy albo coś tam nie działa jeszcze albo źle działa?
    Diagnostyka na komputerze coś by ci pewnie pokazała jak masz możliwość i parę groszy.
  • Poziom 17  
    Częsta przypadłość w Lanosie to właśnie padające imo.Mśle,że sam nie zabardzo coś zdziałasz.
  • Poziom 9  
    Wygląda na to że chyba tyko komputer pomoże. Oglądałem cewkę optycznie nic złego tam nie widzę. Przeczyściłem styki, Akumulator ma dopiero rok czasu kręcił rozrusznikiem aż miło. Wszystkie lamy świecą. Jedynie co zauważyłem to podczas ostatniej przejażdżki wskaźnik temperatury zaczoł szaleć. Nic więcej nie zauważyłem.
  • Poziom 17  
    Samo podłączenie pod kompa potwierdzi tylko zablokowanie sterownika.Jesli dioda świeci sam nic nie zdziałasz.
  • Poziom 30  
    Jeszcze chyba jest wtyka na skrzynce z immo . Puszka wisi na kolumnie kierownicy przynajmniej u mnie.
  • Poziom 28  
    Spróbuj ponownie zakodować kluczyki powinno pomóc.
    Musisz mieć do tego odpowiedni przyrząd.
  • Poziom 17  
    Na początek , rozłącz akumulator i rozłącz wtyczkę ECU - możliwe że piny pośniedziałe .