Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Blokada Drzwi ARISTON 948TX

docman 14 Sty 2012 18:14 3230 4
  • #1 14 Sty 2012 18:14
    docman
    Poziom 9  

Witam
    Proszę kolegów o wyrozumiałość ponieważ jestem początkującym entuzjastą napraw agd.
    Mam problem z pralką ARISTON 948TX. Pracuje w domu od 12 lat i nigdy nie było z nią problemu poza wymianą pompy wody 2 lata temu.
    Niestety dziś po praniu [b]nie została zwolniona blokada drzwi. Święcą się obie kontroli i nic.
    Po rozłączeniu wtyczki i ponownym włączeniu słychać terkotanie i po chwili jest cisza a blokada dalej trzyma.
    Mam w pralce pranie bardzo proszę o pomoc.

1 4
  • #2 14 Sty 2012 18:33
    Mekkus
    Poziom 20  

Witam.
    Są dwa rodzaje blokad i sposobów montowanych zaczepów.
    Najlepiej zdejmij klapę i odbezpiecz zaczep ręcznie od środka ,jeśli się zerwała linka to tylko od wewnętrznej strony można odblokować i otworzyć pralkie.

0
  • #3 16 Sty 2012 06:11
    docman
    Poziom 9  

Dzięki za podpowiedź. Pralka jednak postanowiła mi pomóc sama i po godzinie bez prądu blokada pusciła. Włączam nastepne pranie zobaczymy co z tego wyniknie.

0
  • #4 16 Sty 2012 12:13
    Mekkus
    Poziom 20  

Witam.
    Jeśli blokada jest na cięgle na pewno jest zabrudzone i trzeba je nasmarować.

0
  • #5 17 Sty 2012 11:52
    docman
    Poziom 9  

Witam ponownie.