Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes E220 96r 2.2 D szarpnięcia na zimnym silniku

szalek2112 16 Sty 2012 17:42 3492 14
  • #1 16 Sty 2012 17:42
    szalek2112
    Poziom 7  

    Witam

    Mam problem taki jak w temacie. Nie wiem co mam dalej sprawdzać sprawdziłem przewody, pompę. Samochód bardzo dobrze odpala na zimnym lecz ma szarpnięcia do czasu jak nie złapie temperatury, obroty skaczą. Dodam że wymieniłem przewody przelewowe w przewodach paliwowych nie ma żadnych pęcherzyków powietrza, pompa wtryskowa jest elektroniczna lukasa. Pomóżcie bo już nie wiem może ktoś miał podobny problem i wie co może powodować mój problem

    0 14
  • #2 26 Sty 2012 22:03
    misiek xj
    Poziom 11  

    Pompa wtryskowa z nastawnikiem czy na linke?

    0
  • #3 27 Sty 2012 04:29
    tomek70
    Poziom 20  

    Wymień oringi na króćcach przewodów paliwowych przy pompie i filtrze paliwa , to nie duże pieniądze. Podstawa to diagnostyka komputerowa.

    0
  • #4 27 Sty 2012 07:50
    hollow
    Poziom 20  

    Bez SD nic nie wiadomo, zapala się jakaś kontrolka. Przy Lukasie trzeba najpierw sprawdzić błędy a potem decydować czy wywalić ją czy męczyć się dalej.

    0
  • #5 27 Sty 2012 17:44
    szalek2112
    Poziom 7  

    Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski.

    Dodano po 3 [godziny] 27 [minuty]:

    Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy :


    1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie

    2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy sygnał

    3.Nastawnik dawki paliwa - nieprawidłowe działanie

    4.Czujnik pierścienia krzywkowego - nieprawidłowy sygnał

    5.Układ regulacji początku wtrysku - nieprawidłowe działanie

    6.System regulacji ciśnienia w układzie dolotowym - nieprawidłowy sygnał

    0
  • #6 27 Sty 2012 19:37
    adamblonsky
    Poziom 15  

    Pompa do regeneracji lub wymiany, te typy tak mają.

    0
  • #7 27 Sty 2012 19:55
    tomek70
    Poziom 20  

    Nie wiem czy regeneracja będzie opłacalna. Może przekroczyć wartość samochodu.

    0
  • #8 29 Sty 2012 13:14
    szalek2112
    Poziom 7  

    Powiem tak nie wiem czy czy coś to zmieni ale przestawiłem zapłon w samochodzie przestał szarpać i silnik chodzi o wiele ciszej i bardzo ładnie. Może to chwilowe jak pojeżdżę to powiem co i jak.

    0
  • #9 29 Sty 2012 14:50
    hollow
    Poziom 20  

    Przestawienie zapłonu pomaga na trochę bo czujniki zaczynają mieć inne wartości, ale raczej szukałbym kogoś kto zamieni tego lukasa na Boscha bo faktycznie regeneracja raz że jest droga to nie zawsze daje oczekiwane efekty.

    0
  • #10 29 Sty 2012 17:29
    szalek2112
    Poziom 7  

    Jak uzbieram na boscha to kupię :D Ale gdy miałem poprzedni samochód nie miał on łańcucha tylko pasek i przy wymianie paska także ustawiałem zapłon na pompie. A przecież łańcuch może się wydłużyć lub ulec eksploatacji i prawdopodobnie było potrzebne ustawienie zapłonu lecz mogę się mylić.

    0
  • #11 02 Lut 2012 08:08
    hollow
    Poziom 20  

    Gdyby się łańcuch wydłużył to były by na nim takie luzy że po dodaniu gazu latały by gwoździe po pokrywą.

    0
  • #12 02 Lut 2012 20:53
    tomek70
    Poziom 20  

    Słyszałem że łańcuch wymienia się co 1.000.000. km.

    0
  • #13 04 Lut 2012 07:39
    hollow
    Poziom 20  

    Może bez przesady, łańcuch wymienia się co 500.000 albo jak właśnie zaczyna dzwonić po obudowie, ale wtedy czasami wystarczy wymienić napinacz i wszystko jest OK.

    1
  • #14 05 Lut 2012 06:40
    tomek70
    Poziom 20  

    Po części to miał być żart. Jak słyszę od kolegi ''za 5 tys. muszę zmienić pasek rozrządu'' , to mówię ''ja też niedługo , za jakieś 500 tys''.

    0
  • #15 09 Lut 2012 08:05
    hollow
    Poziom 20  

    No to jest prawda, nie ma jak dobry łańcuch, niech się inni martwią ;)

    0