Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes E220 96r 2.2 D szarpnięcia na zimnym silniku

16 Sty 2012 17:42 3666 14
  • Poziom 8  
    Witam

    Mam problem taki jak w temacie. Nie wiem co mam dalej sprawdzać sprawdziłem przewody, pompę. Samochód bardzo dobrze odpala na zimnym lecz ma szarpnięcia do czasu jak nie złapie temperatury, obroty skaczą. Dodam że wymieniłem przewody przelewowe w przewodach paliwowych nie ma żadnych pęcherzyków powietrza, pompa wtryskowa jest elektroniczna lukasa. Pomóżcie bo już nie wiem może ktoś miał podobny problem i wie co może powodować mój problem
  • Poziom 12  
    Pompa wtryskowa z nastawnikiem czy na linke?
  • Poziom 20  
    Wymień oringi na króćcach przewodów paliwowych przy pompie i filtrze paliwa , to nie duże pieniądze. Podstawa to diagnostyka komputerowa.
  • Poziom 20  
    Bez SD nic nie wiadomo, zapala się jakaś kontrolka. Przy Lukasie trzeba najpierw sprawdzić błędy a potem decydować czy wywalić ją czy męczyć się dalej.
  • Poziom 8  
    Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski.

    Dodano po 3 [godziny] 27 [minuty]:

    Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy :


    1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie

    2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy sygnał

    3.Nastawnik dawki paliwa - nieprawidłowe działanie

    4.Czujnik pierścienia krzywkowego - nieprawidłowy sygnał

    5.Układ regulacji początku wtrysku - nieprawidłowe działanie

    6.System regulacji ciśnienia w układzie dolotowym - nieprawidłowy sygnał
  • Poziom 15  
    Pompa do regeneracji lub wymiany, te typy tak mają.
  • Poziom 20  
    Nie wiem czy regeneracja będzie opłacalna. Może przekroczyć wartość samochodu.
  • Poziom 8  
    Powiem tak nie wiem czy czy coś to zmieni ale przestawiłem zapłon w samochodzie przestał szarpać i silnik chodzi o wiele ciszej i bardzo ładnie. Może to chwilowe jak pojeżdżę to powiem co i jak.
  • Poziom 20  
    Przestawienie zapłonu pomaga na trochę bo czujniki zaczynają mieć inne wartości, ale raczej szukałbym kogoś kto zamieni tego lukasa na Boscha bo faktycznie regeneracja raz że jest droga to nie zawsze daje oczekiwane efekty.
  • Poziom 8  
    Jak uzbieram na boscha to kupię :D Ale gdy miałem poprzedni samochód nie miał on łańcucha tylko pasek i przy wymianie paska także ustawiałem zapłon na pompie. A przecież łańcuch może się wydłużyć lub ulec eksploatacji i prawdopodobnie było potrzebne ustawienie zapłonu lecz mogę się mylić.
  • Poziom 20  
    Gdyby się łańcuch wydłużył to były by na nim takie luzy że po dodaniu gazu latały by gwoździe po pokrywą.
  • Poziom 20  
    Słyszałem że łańcuch wymienia się co 1.000.000. km.
  • Poziom 20  
    Może bez przesady, łańcuch wymienia się co 500.000 albo jak właśnie zaczyna dzwonić po obudowie, ale wtedy czasami wystarczy wymienić napinacz i wszystko jest OK.
  • Poziom 20  
    Po części to miał być żart. Jak słyszę od kolegi ''za 5 tys. muszę zmienić pasek rozrządu'' , to mówię ''ja też niedługo , za jakieś 500 tys''.
  • Poziom 20  
    No to jest prawda, nie ma jak dobry łańcuch, niech się inni martwią ;)