Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

volvo 745 90r. lpg stag 50 czyli 1ej generacji

17 Jan 2012 12:59 1534 7
  • Level 2  
    Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość.
    Najprawdopodobniej mam problem z instalacją lpg w swoim kanciaku. Auto chodziło sobie spokojnie na wolnych obrotach i nagle zgasł. Odpalić go już nie idzie. Stało się to tuż po tankowaniu do pełna. Efekt jest taki jakby gaz nie dochodził do silnika. Słychać jak elektrozawory pracują, dioda przy przełączniku też pracuje normalnie. Auto już od roku nie działa na benzynie z powodu uszkodzonych pomp, ale auto zawsze pięknie paliło, nawet w 30° mrozy. Instalacja ma już 5 lat i nic nie było przy niej robione. Od jakiegoś czasu auto co róż straciło na chwilę moc i ją odzyskiwało. Proszę o pomoc i ewentualne dodatkowe pytania. Mój gazownik na trochę innym gazie jedzie już dwa tyg. i już brak mi sił do niego. Acha wszystko jest szczelne na pewno lewego powietrza nigdzie nie zaciąga. Pozdrawiam[/b]
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Filtry po 5 latach zabite na amen albo i reszta zawalona. A iskra jest? Sprawdzałeś?
  • Level 2  
    Jest, wyraźnie to poczułem;-) Czyli sprawdzić te filtry rozumiem. Wiem że są 2 do gazu lotnego i ciekłego. Któryś jest chyba w parowniku. Chciałbym się dowiedzieć czy bezpiecznie mogę je wyjąć i doraźnie wyczyścić zanim nie zorganizuje nowych? Parownik mam na inbusy więc jest rozbieralny. Różne rzeczy słyszałem o czystości lpg, ale jakoś nie miałem nigdy z tym do czynienia. Wiem że membrama się też zużywa, ale nie wiem jak to zdiagnozować.
  • Level 2  
    Filtry o dziwo nie były w jakimś strasznym stanie i parownik też był czysty. Membrama są całe, choć jedna pomału zaczyna parcieć. Chce sprawdzić silnik krokowy, bo to już ostatni element przed silnikiem.
  • Level 21  
    może nie otwiera elektrozawór przy butli i gaz nie dochodzi,
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Przecież możesz wszystko wiedzieć używając samostartu, będzie łapał, dochodzisz dalej co z gazem/ benzyną, nie załapie sprawdzasz zapłon. Poza tym masz do sprawdzenia szczelność dolotu i dodatkowo wydech, chociaż tu by palił.
  • Level 2  
    Zawór w butli działa. W parowniku po złożeniu i kilku próbach odpalenia gaz był.

    Dodano po 7 [minuty]:

    Paweł masz rację, muszę to sprawdzić. A w którym miejscu go najlepiej podać? Przed przeplywomierzem, czy centralnie w kolektor? Najbardziej zastanawia mnie jego nagła śmierć.
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Centralnie w kolektor.