Mam takie 2 autka z których będzie jedno.
Pierwsza jest z 2005r hatchback 5D po lifcie kupiona w krajowym salonie, silnik 1.4D D-4D. Wyposażenie: ABS, SRS, klimatyzacja manualna, dogrzewacz(chyba tylko dogrzewacz bo nie ma żadnego zegara do załączania). Jest ona po stłuczce, wystrzelone przednie jaśki, zniszczone trochę elektryki pod maską, najgorsze że pasażer kolanami ten tandetny kokpit i nawiewy połamał.
Druga 2001r. hatchback 3D, silnik 2.0D D4-D przywieziona z Holandii. Wyposażenie: ABS, SRS, klimatronik, sterowanie radia z kierownicy. Ta jest kompletna i nie bita ale bez prawa od rejestracji więc przeznaczona tylko na części.
Teraz przydały by się schematy SRS obu żeby zrobić swapa całego kompletu.
Schemat ABS też był by mile widziany bo wiązka przewodów trochę ucierpiała.
No i nie wiem czy z tymi nawiewami dojdę do ładu, schematy elektryczne mam obu tylko nie wiem jak to mechanicznie przypasuje i czy nie za dużo kombinacji z elektryką żeby zrobić swapa na klimatronik?
Pierwsza jest z 2005r hatchback 5D po lifcie kupiona w krajowym salonie, silnik 1.4D D-4D. Wyposażenie: ABS, SRS, klimatyzacja manualna, dogrzewacz(chyba tylko dogrzewacz bo nie ma żadnego zegara do załączania). Jest ona po stłuczce, wystrzelone przednie jaśki, zniszczone trochę elektryki pod maską, najgorsze że pasażer kolanami ten tandetny kokpit i nawiewy połamał.
Druga 2001r. hatchback 3D, silnik 2.0D D4-D przywieziona z Holandii. Wyposażenie: ABS, SRS, klimatronik, sterowanie radia z kierownicy. Ta jest kompletna i nie bita ale bez prawa od rejestracji więc przeznaczona tylko na części.
Teraz przydały by się schematy SRS obu żeby zrobić swapa całego kompletu.
Schemat ABS też był by mile widziany bo wiązka przewodów trochę ucierpiała.
No i nie wiem czy z tymi nawiewami dojdę do ładu, schematy elektryczne mam obu tylko nie wiem jak to mechanicznie przypasuje i czy nie za dużo kombinacji z elektryką żeby zrobić swapa na klimatronik?