Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pobieranie płynu w pralce candy cy2 104

17 Sty 2012 19:46 2675 4
  • Poziom 2  
    Witam
    Proszek mi pobiera natomiast płynu nie chce. Mam candy cy2 104. Nie rozebrałem podajnika bo jest to bardzo trudne są specjalne strasznie delikatne zaczepy - moze ktos ma na to jakis sposób niech sie podzieli. Ponadto w serwisie powiedzieli mi ze to na stoprocent elektrozawór. Czy ktos mi pomoże??? aha gwizdek wyczyszczony i szuflada tez. ponadto przy programie samego płukania pobiera wodę jedynie do pojemnika na proszek i wykonuje płukanie czy to jest elektrozawór czy cos innego??
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 29  
    Witam.
    Serwis sugeruje że elektrozawór.
    To skontroluję i wiem - zmierzę oporność cewki elektrozaworu ok.3kΩ lub podłączę 230V do niego -powinno być słyszalny odgłos skoku grzybka.
  • Poziom 2  
    nie jestem dobrym w te klocki dopiero zaczynam i nie mam przyrządów zeby to zbadać. Natomiast zrobiłem eksperyment podłączyłem elektrozawór do węża do wody i wcisnąłem kable do elektrozaworu odkręciłem wode i włożyłem zawór do miski. Po wybraniu na programatorze programu prania woda leciała z obu "dziurek" (bo jest to elektrozawór dwudrożny). oczywiscie woda leciała najpierw z jednej a potem z drugiej. Czyzby to oznaczało ze jest sprawny?? Zastanawiam sie nad jednym skoro są dwa wyjścia z elektrozaworu a w podajniku są 3 komory to jak podaje wode do pojemnika na płyn zmiękczający. Czy programator sam załącza jakas zapadke w podajniku wody. Jak to jest możliwe??

    Dodano po 32 [minuty]:

    czytam i czytam a czy w tym modelu jest jakaś dysza która mogłą wyskoczyc??

    Czy ktoś potrafi mi pomóc??
  • Poziom 2  
    wczoraj sprawdziłem elektrozawór i to nie to więc co innego??
  • Poziom 2  
    O dziwo samo sie naprawiło - musiałem grzebając w środku coś naruszyć i najwidoczniej trzeba było tylko przeczyścić teraz szykuję się do rozbioru podajnika i przeczyszczenia