Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo fh12 2007r tachograf radio zasilanie brak obrotów pow 1400

18 Sty 2012 09:02 4491 3
  • Poziom 2  
    Witam sprawa wygląda tak ze samochód podczas jazdy potrafi pokazać błąd tachografu ale najpierw wyłącza sie radio fm i zaczynają się błędy tachograf grubo rysuje zaniża kilometry , obroty silnika nie osiągają więcej niż 1400 obrotów. Dodam żę została zmieniona cała wiążka 4 kabli od skrzyni biegów od impulsatora do kabiny do kostek co troche pomogło ale błąd pojawia się ten sam : oto kody błędów jakie pokazał komputer ECU POJAZDU:
    KOD PRĘDKOŚĆ POJAZDU
    -ŁĄCZE STER SAE J1939
    -PSID25
    -BLOKADA ZAKRESU STATUS. ELEKTROZAWORU
    -SZYNA DANYCH SAE J1708/J1587

    Licze na jaką kolwiek pomoc z góry dziękuje za zainteresowanie .
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 15  
    Kolego a czy tachograf wyświetla jakiś błąd? Dziwne dla mnie jest to, że piszesz o rysowaniu tachografu, skoro napisałeś że jest to rok 2007 to powinien tam być zainstalowany tachograf cyfrowy. Według przepisów 1 maja 2006 data pierwszej rejestracji pojazd musi mieć zainstalowany tachograf cyfrowy, no nic ale sprawdź te błędy na tachografie jeśli analogowy to na wyświetlaczu z prawej strony pojawia się wykrzyknik w momencie wykrycia błędu, naciskasz 2 razy przycisk "m" i masz kod błędu np. a423, a822, a411 itd. sprawdź to i daj znać.
  • Poziom 16  
    a nie był zmieniany impulsator? po zmianie impulsatora należy wykonać kalibrację tachografu. albo ..... częste używanie magnesu


    to grube rysowanie też mi nie pasuje no chyba że na wydruku "młoteczki"
  • Poziom 2  
    Witam mała korekta do problemu .Mianowicie jest to rok 2005 przepraszam za pomyłkę.Propo rada fm to okazało się zasilanie jest tylko nie ma muzyki w głośnikach i zaraz z tym wiąże się ten problem z tachem i obrotami tak wynika z opowieści kierowcy. Dzisiaj sprawdziłem kable z tyłu siedzenia u pasażera przy przetwornicach , kabel pod siedzenie wszystko ok żadnych przetarć zagięć itp . doszedłem do dwóch kostek znajdujących się z prawej strony obok dmuchawy rozłączyłem kostki i okazało się ze były zaśniedział wyczyściłem po przecierałem sprawdziłem przejście w kostkach po złączeniu i jest ok. zastanawiam się na tą wiązką na zewnątrz kabiny.
    Po wykasowaniu błędów narazie puki samochód stoi nic sie nie pojawia oprócz jednego błędu : BLOKADA ZAKRESU STSTUS ELEKTROZAWORU AKTYWNY

    Dodano po 1 [minuty]:

    U NAS SAMOCHÓD MAGNESU NIE WIDZIAŁ KUPILIŚMY GO WE FRANCJI NA GABARYTACH JEŹDZIŁ ALE NIE WIEM CZY TAM BYŁ UŻYWANY MAGNES . MECHANIK PONOĆ PODŁĄCZAŁ SWÓJ INPULASTOR I BYŁ TEN SAM PROBLEM

    Dodano po 10 [minuty]:

    PUKI CO WYSKAKUJE JEDEN BŁĄD
    blokada zakresu status elektrozworu MID 144 PPID75 FM114 120 120
    TAKIE cyfry


    NA TACHOGRAFIE BYŁ BŁĄD 9053 ALE WYSTARCZYŁO wyjąc tarcze podnieść klapkę żeby włożyć drugą tarczkę zamknąć i pomogło błąd znikł