Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Primera P12 1,9 dci 2003 r - padł sterownik silnika

18 Sty 2012 09:05 7958 11
  • Poziom 2  
    Witam

    Poszukuję sterownika silnika BOSCH 0281011646 do Nisana Primery P12 1,9 dci 2003r albo informacji gdzie takie sterownik naprawić.

    Dziękuję
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A co dzieje się z autem?
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie

    Po pierwszym podłączeniu do komputera wyszedł błąd " zawór EGR". Zawór wymieniłem, dalej pokazywał błąd napięcia EGR, więc zostały wymienione przewody idące do tego zaworu. Nie pomogło, elektryk stwierdził, że to na 100% sterownik silnika.
    Cały czas świeci się żółta ikonka silnika, jest to trochę wkurzające.
    W serwisie powiedzieli, że sterownik silnika kosztuje 6000 tys. zł.

    Nie wiem skąd ta cena, ale porażka. Dlatego szukam rozwiązania poza serwisem.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Bzdura, raz, że sterownik można uratować, dwa to ciekawy jestem tej wymiany przewodów. Podaj dokładny numer błędu i czym był czytany.
  • Poziom 2  
    mam identyczne objawy czy może mi ktoś pomóc a może napiszesz jak problem sie rozwiązał
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jaki błąd masz?
  • Poziom 2  
    świeci mi sie żółta dioda z silnika na czytniku wyświetla błąd egr wymieniłem na nowy dalej świeci błąd egr sterownik i przewody przeglądną elektronik samochodowy i mówi że ok jak ktoś wie gdzie szukać to prosze o podpowiedz
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Do sterownika zerknął?

    Dodano po 51 [sekundy]:

    W bezpieczniki popatrzył wcześniej, pomierzył co ma na wtyczce EGR?
  • Poziom 2  
    egr nowy przewody,bezpieczniki,sterownik sprawdził po wykasowaniu ostatnim błąd pojawił sie po przejechaniu ok 10km
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Więc...coś nie kontaktuje...
  • Poziom 2  
    przeglądał też instalacje czy jest jeszcze cos co moze dawac impuls zeby zaswiecal sie egr
  • Poziom 1  
    tak przypadkowo wszedłem na ten watek - ale aby rozwiązać wątpliwości kolegów, to
    przerabiałem ten temat jak wymieniałem zawór EGR. Po wymianie zaworu check będzie się palił na czerwono, ponieważ zawór EGR MUSI być adoptowany i stąd niestety, wizyta w ASO. Nigdzie, poza ASO nikt nie mógł poradzić sobie z tematem adaptacji. Ale koszt tej czynnośsci to nic w postaci 'czarnego" tła wskaźników. I tak mam już przez ok. 3 lata.