Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalWork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

RENAULT MAGNUM 440 DXI błąd w systemie APM, PSID 021 00 126

18 Sty 2012 15:44 8177 9
  • Poziom 9  
    Renault magnum 440 dxi 2006.wyświetla się na desce rozdzielczej błąd w systemie APM, PSID 021 00 126.Jeszcze po odblokowaniu ręcznego hamulca wchodzi napis hamulec postojowy .Jest ubytek powietrza na zaworze przygotowania powietrza.Zawór KNORR-BREMSE II40086F EL 1100 084.
    Może ktoś pomoże :?:
  • MetalWork
  • Użytkownik usunął konto  
  • MetalWork
  • Poziom 9  
    Czy pomiar ciśnienia w obwodach pneumatycznych jest brany z zespołu przygotowania powietrza.
  • Poziom 18  
    stan428 napisał:
    Czy pomiar ciśnienia w obwodach pneumatycznych jest brany z zespołu przygotowania powietrza.


    Tak . :D
  • Poziom 12  
    Czynności obsługowe mogą dotyczyć jedynie wkładu filtra i rury wylotowej układu.
    Ogólna kontrola pojazdu:
    Sprawdzić ogólny stan urządzenia:
    Wiązki przewodów elektrycznych oraz przewodów doprowadzających płyny są we właściwym stanie
    Konektory nie są pokryte nalotem ani też nie są uszkodzone mechanicznie
    Połączenia nie są uszkodzone
    Konektory są prawidłowo wpięte w odpowiednie urządzenia
    Diagnostyka przy pomocy przyrządu kontrolnego RENAULT TRUCKS:
    Przy pomocy przyrządu kontrolnego RENAULT TRUCKS, wykonać operację 5600-08-03-02.
    Zaawansowana kontrola:
    Pomiary i diagnostyka urządzenia G051:
    Ilustracja urządzenia G051
    Lokalizacja
    Legenda: na powyższej ilustracji, urządzenie G051 jest oznaczone znakiem "A".
    Lokalizacja urządzenia (patrz powyższa ilustracja) jest przedstawiona informacyjnie; bardziej szczegółowy opis znajduje się w odpowiednim podręczniku napraw pojazdu.
    Przygotowanie do kontroli i pomiarów:
    Ustawić kluczyk w stacyjce w położeniu "wyłączenie". Ustawić wyłącznik główny w pozycji "OFF". Ponownie przestawić wyłącznik główny w położenie "ON". Skasować kod usterki następnie ponownie uruchomić pojazd. Sprawdzić, czy kod został ponownie zarejestrowany. Jeśli tak, ponownie ustawić kluczyk w stacyjce w położeniu "wyłączenie" , ustawić ponownie wyłącznik główny w pozycji "OFF" i poczekać 30 sekund przed wykonaniem ewentualnych napraw usuwających awarię.
    Testy i pomiary:
    Sprawdzić szczelność całego układu pneumatycznego zestawu drogowego, gdy nie pracuje hamulec roboczy i postojowy.
    Sprawdzić stan i działanie sprężarki.
    Sprawdzić ciśnienie w układzie pneumatycznym na odcinku pomiędzy sprężarką a urządzeniem G051 za pomocą zewnętrznego manometru.
    Usunąć wodę z układu pneumatycznego.
    Wymienić wkład osuszający
    Konieczne jest wyzerowanie licznika wprowadzając do bloku elektronicznego wskaźnik wilgotności wkładu osuszającego G051 przy pomocy urządzenia diagnostycznego.
    Jeżeli usterka utrzymuje się, wymienić urządzenie (lub urządzenia) G051.
    Konieczne jest ponowne uruchomienie licznika wskazującego stopień wilgotności filtra osuszacza w bloku elektronicznym G051 przy pomocy urządzenia diagnostycznego.

    Gdybys normalnie opisal problem to odpisalbym ci co zrobic a jak chcesz kod to prosze bardzo oto opis usterki wedlug wiesz kogo.
  • Poziom 9  
    To jak według ciebie kolego powinienem opisać ten problem.
  • Poziom 17  
    Kolego a gdzie dokładnie ucieka Ci powietrze z dołu ze spustu powietrza czy z boku z elektroniki ??
  • Poziom 9  
    Witam ubytki powietrza zlikwidowane.obwody pneumatyki są szczelne,
    Nadal wyświetla się postój awaryjny.Po odblokowaniu ręcznego hamulca wyświetla przekreślony znaczek hamulca postojowego.W diagnostyce z deski rozdzielczej wyświetla się błąd PSID 021 00 126 APM.
  • Poziom 12  
    Wykasuj z deski wymine osuszacza,wyl. zaplon odczekaj 10s az zgasnie tacho i wlacz zaplon powtornie .U mnie pomaga!!!!!!!!!!!!!
  • Poziom 9  
    Witam jednak skończyło się wymianą całego zaworu APM po regeneracji.temat zakończony.