Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra III H 2005 diesel 1.7 CDTI brak rozruchu

18 Sty 2012 16:20 10653 10
  • Poziom 10  
    Przy w pełni naładowanym akumulatorze samochód nie chciał mi odpalić, kręcił i kręcił, ale nie chciał zaskoczyć. Odłączenie i podłączenie prądu od akumulatora nic nie dało (myślałem że coś się zawiesiło i "puści" jak zniknie prąd). Dopiero jak go wzięliśmy na pych odpalił od razu (wiem wiem że diesla nie wolno na pych, ale jak nic innego nie działa). Po około 3 miesiącach ta sama sytuacja, nie odpala, pych i chodzi do dziś, co może być przyczyną takowego zachowania auta?
  • Poziom 39  
    Układ wtryskowy Bosch czy Denso?
  • Poziom 21  
    Opel Combo 1,4 Jtd z trzy letnim akumulatorem kręci jak nawiedzony i też nie zapala
    wymiana akumulatora na nowy i nie ma problemu,więc może akumulator?
    Wymiana zdań z zaprzyjaźnionym elektrykiem z serwisu Opla: problem ten upatrujemy w zbyt niskim napięciu zasilania wtrysków,po prostu brakuje prądu do otwarcia ww.
  • Poziom 39  
    Jeśli już 1.3jtd, a raczej dla opla CDTI.
    Co do "za niskiego napięcia", to w silnikach 1.3 wymieniano rozruszniki, bo za wolno kręciły.
  • Poziom 29  
    W oplach ogólnie jakieś ''szajsowate'' są te rozruszniki czy stare modele opli czy nowe, rozruszniki ''lipne''.
  • Poziom 10  
    decybel91 napisał:
    Układ wtryskowy Bosch czy Denso?

    Nie mam pojęcia, ale jak powiesz jak to spawdzić, to jutro sprawdę

    lgy1 napisał:
    Opel Combo 1,4 Jtd z trzy letnim akumulatorem kręci jak nawiedzony i też nie zapala
    wymiana akumulatora na nowy i nie ma problemu,więc może akumulator?
    Wymiana zdań z zaprzyjaźnionym elektrykiem z serwisu Opla: problem ten upatrujemy w zbyt niskim napięciu zasilania wtrysków,po prostu brakuje prądu do otwarcia ww.

    Akumulator nowy, kupiłem większy by było więcej prądu 74A
  • Poziom 39  
    Aby sprawdzić co firmę musisz się dostać do pompy wysokiego ciśnienia i przeczytać nadruk.
  • Poziom 10  
    nie miałem niestety czasu by poszukać tego układu wtryskowego, ale z autem jest coraz gorzej.
    znajomy mechanik podpowiedział mi, że w tym modelu często pada czujnik temp. silnika i blokuje rozruch auta gdyż twierdzi że jest za ciepły silnik, ale czujnik wczoraj wymieniłem i dalej to samo.
    Co ciekawe, teraz już codziennie, jak auto stoi zimne, odpali bez problemu, a jak tylko przejadę kilka km to po kilku minutach nie chce już odpalić, do póki nie wystygnie trochę, chociaż jak bym odpalał od razu po wyłączeniu silnika to odpali bez problemu.
    Coś się przegrzewa, ale pytanie co i jak to zdiagnozować ?
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Wymień sobie czujnik obrotów wału korbowego, i przy okazji sprawdź rozrusznik , bo zakłuca sygnały czujnika( są bardzo blisko siebie)
  • Poziom 42  
    Zresztą po cholerę ci diagnostyka wymień jeszcze cokolwiek, ale nie daj się mechanikom za wszelką cenę...
  • Poziom 10  
    rob4028 napisał:
    Wymień sobie czujnik obrotów wału korbowego, i przy okazji sprawdź rozrusznik , bo zakłóca sygnały czujnika( są bardzo blisko siebie)

    poszedłem tym tropem, wymieniłem czujnik położenia wału korbowego i już 3 dzień auto chodzi bez problemów.
    Problem był z tym czujnikiem, jak się teraz okazało pod podłączeniu do kompa, zwracał błąd przerwanego obwodu.