Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kodowanie wtrysków Megane 1.5 DCI 2004

kredka74 19 Jan 2012 12:45 28610 19
Texa Poland
  • #1
    kredka74
    Level 16  
    Jak w temacie.
    Nie mogę zakodować wtrysków. Wpisałem 16-ście znaków z obudów i komp zapisał je, ale inne i do tego takie same!
    Teraz mam "Błąd kalkulatora wtrysków"!
    Czy jest jakaś specjalna procedura dla systemy DELPHI?
    Jak np odpięcie wtrysku na chwilę?
    Pozdrawiam.
    Kredka
  • Texa Poland
  • #2
    dizba
    Level 32  
    kredka74 wrote:
    Czy jest jakas specjalna procedura dla systemy DELPHI?

    Nie ma.
  • #3
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Wklep jeden wtryskiwacz, kliknij zapisz. Wchodzisz znowu w zapis, wybierasz drugi wklepujesz i dajesz zapisz i tak do czwartego.
  • #4
    kredka74
    Level 16  
    No dzięki koledzy! To to wiem że trzeba "klepać" ale mówie że zapisuje całkiem co innego i dla wszystkich taką samą cyfre!!
  • #5
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    No to ci mówię abyś zapisywał pojedynczo każdego, jakie te numery wklepujesz? Te z naklejki?
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • Texa Poland
  • #7
    kredka74
    Level 16  
    Nie da się zakodować wszystkich jednym numerem naraz!!!! Pewnie że robie pojedyncze i zatwierdzam, nawet dostaje w menu clio komunikat "zaprogramowano", a w megane2 tylko zatwierdzam, przeleci ekran i nic, a uprzednio zmienił nry kodowania, ale co z tego jak wszystkie 3 które kodowałem maję ten sam nr! NIe taki jaki podałem i teraz nie moge tego zmienić! Czy zamiana miejscami wtrysków pomoże?
    Dzieki i pozdro;
    kredka
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    kredka74
    Level 16  
    No dobra jak zły, to dlaczego wpisuje ADE352435.... a zapisuje 3042323132...????w każdym przypadku ten sam a wpisuje INNY!!!!?
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    kredka74
    Level 16  
    No i tu jest konkretne pytanie! Ta liczba jest przypadkowa bo nie pamietam prawdziwej ale zaczyna sie na 30.... i jest taka sama dla kazdego zakodowanego wtrysku i nie moge jej zmienić. Chyba odpowiedż kompa będzie zawsze taka sama dla błędnego kodowania, czyli zapisze zawsze to samo!? Sprzęt autoboss więc myśle że tu jest problem. Myśle o DDT ale nie mam CAN interfejsu i musze program od nowa wgrać jak będzie czas.
  • #12
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    kredka74 wrote:
    Sprzęt autoboss


    A nie uważasz że należało o tym napisać już w pierwszym poście?

    Ja o clipie opowiadam a Ty o autobossie.....
  • #13
    kredka74
    Level 16  
    No może należało, ale jaki to ma związek? Autoboss ma w menu kodowanie, różnorakie mozna podawac 16, 6, i 7 mio cyfrowe kodowania więc co? Autoboss to szmelc? Wiadomo ze nie jest to dedykowany sprzęt, ale jak DDT pójdzie to napisze note do producenta! Wjednym z menu mam napisane że dla DELPHI trzeba podawać kody w kolejnosci od lewej (rozrząd) i odłączać konektor żeby ECU "zaciągło" nowe kody, więc może być jakis trik z tym odłączaniem!
    Dzięki za pomoc i pozdro all;
    Kredka
  • #14
    User removed account
    User removed account  
  • #15
    kredka74
    Level 16  
    No wiem że od skrzyni, ale kodowanie od rozrządu! To samo mondeo ma do kodowania 1 od skrzyni. Sprawdziłem to odpinając wtyki i sprawdzając błędy, potem kodowałem 1 i sprawdzałem kolejność w kompie, więc mam rację.
  • #16
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    kredka74 wrote:
    ale jak DDT pójdzie


    Rzeczywiście, masz do czego się odnosić.

    kredka74 wrote:
    odłączać konektor żeby ECU "zaciągło" nowe kody,


    To to jakieś iście szamańskie metody.....

    Jak zawsze od skrzyni w renault liczymy, wyjątkiem są silniki MXX z kooperacji z nissanem gdzie liczymy od rozrządu.
  • #17
    kredka74
    Level 16  
    Pożyjemy zobaczymy, DDT pięknie poszedł mi w Kangoo, gdzie dedykowany Delphi nie mógł zarejestrować bo gość klepał kody z naklejek we wtryskach po regeneracji. Odnosić sie bede do czego uważam warto sie odnosić, bo na elektrodzie są takie właśnie geniusze i piszą żeby pisać, wiec powinni pisać artykuły do babskich gazet a nie udzielać odpowiedzi jak Ty. Dziwie się że masz czas na to!
  • #18
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    No to ja się pytam czego Ty oczekujesz? Sam mówisz że raz idzie raz nie, na jakiś innych szło teraz nie, Bóg wie co i czym wpisujesz, sam widzisz że jeszcze w błąd te szamańskie urządzenia Cię wprowadzają bo marudzą o odłączaniu jakiś konektorów, o błędnym oznaczeniu pierwszego cylindra nie wspominam.
  • #19
    autoas
    Level 42  
    Masz "autobsa" a liczysz na DDT, no przestań...to obciach....
    Już lepiej u kogoś skorzystać z Clipa i zrobić fachową usługę
  • #20
    kredka74
    Level 16  
    Czytać co napisałem!!!Co sie to porobiło? Po co sie wypowiadacie?! nikt was nie prosił! Fachury sie znalazły! "Uczyć myszy latać" to dobre, obrazuje co nieco, zamykam temat i spadam z tego forum! Zdarli kase z klientów i nakupowali sprzętu za grubą bańke i mądrują! Spadać na drzewo!

    Moderated By Przemo9826:

    Oj..... Widzę kredki się połamały.

    Również żegnamy Pana. Ban.