Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 2,5 TD 1993, przepala się regulator napięcia, co robić?

KamilVoyager 19 Sty 2012 13:09 2451 10
  • #1 19 Sty 2012 13:09
    KamilVoyager
    Poziom 8  

    Witam,
    to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość.
    Taki mam problem:
    Jakiś czas temu zapaliła się w moim aucie kontrolka Check Gages i napięcie na wskaźniku wyszło poza skalę 18V (podczas długiej jazdy akumulator zaczął się smażyć). Poczytałem na tym forum, że jest to prawdopodobnie sprawa regulatora napięcia, zamówiłem więc taki regulator w salonie Fiata (prowadzą części do Chryslera), jest to taka puszeczka aluminiowa zamontowana pionowo powyżej akumulatora. Po zamontowaniu nowego regulatora było ok, przejechałem ok 1000km i problem pojawił się na nowo, wygląda na to, że jest jakieś zwarcie czy coś co przepala te regulatory, nie ma sensu chyba kupować kolejnego bo będzie tak samo.
    Ktoś się z tym spotkał i wie co w takiej sytuacji robić?
    Dodam, ze jestem z Wrocławia i ci elektrycy których się radziłem nie mają pojęcia o tym aucie i jak się do tego zabrać.
    Może zna ktoś we Wrocławiu elektryka który ma pojęcie o Voyagerach?
    Dzięki z góry za pomoc

    0 10
  • #2 19 Sty 2012 13:35
    pawel-jwe
    Poziom 30  

    Czy, któryś z szanownych elektryków u których byłeś sprawdził napięcie na alternatorze (lub na wejściu tego regulatora)?

    0
  • #3 19 Sty 2012 13:41
    KamilVoyager
    Poziom 8  

    nie sprawdzali, mówili tylko, że tu jest komputer i będzie cieżko i takie tam.Mając miernik pewnie sam bede mógł soie to sprawdzić.
    Pewnie nie tylko ja mam taki prolem, może wiecie co może powodować takie zachowanie?

    0
  • #4 19 Sty 2012 13:50
    pawel-jwe
    Poziom 30  

    Z tym konkretnym autem nie miałem do czynienia, ale ogólnie wiem że bywają przypadki, kiedy uszkodzony alternator psuje regulatory napięcia. Na twoim miejscu zgłosił bym się do zakładu specjalizującego się w naprawie/regeneracji alternatorów i niech oni sprawdzą alternator.

    0
  • #5 19 Sty 2012 13:51
    archaniol40
    Poziom 21  

    Zmień elektromechanika na jakiegoś dobrego. Dużo rzeczy wpływa na pracę alternatora. Bez podstawowej wiedzy nie radzę wkładać rączek.

    0
  • #6 19 Sty 2012 17:52
    viper555
    spec od auto-elektro

    Masz taki regulator czy inny i ile zapłaciłeś.P

    0
  • #7 19 Sty 2012 17:55
    KamilVoyager
    Poziom 8  

    dokładnie taki i zapłaciłem 146zł

    2
  • #8 19 Sty 2012 18:05
    viper555
    spec od auto-elektro

    Jeszcze pytanie czy masz jakiś oryginał czy zamiennik bo ten na zdjęciu w hurcie 20 zł.P

    0
  • #9 19 Sty 2012 18:07
    KamilVoyager
    Poziom 8  

    mam oryginał, made in USA. gdzie można kupić taki zamiennik, jakoś się nazywa, nr seryjny, jak go znaleźć?

    0
  • #11 19 Sty 2012 23:24
    KamilVoyager
    Poziom 8  

    dzięki, 20zł mogę wydać, może tamten regulator był wadliwy?...chociaż wętpię

    0
  Szukaj w 5mln produktów