Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 1.4 16v brak mocy podczas jazdy

20 Sty 2012 20:51 23799 16
  • Poziom 9  
    Witam. Mam poważny problem z autem megane 99rok 1.4 16v benzyna. Podczas jazdy na biegach 2,3,4,5 jak wcisnę gaz do dechy powyżej 4tys obrotów, silnik nie ma w ogóle mocy wręcz się dławi dopiero gdy puszczę gaz a obroty spadną do ok 3tys silnik znowu ma moc ale tak jak wyżej pisze do 4tys... dodam że na 1 auto jedzie aż do odcięcia i na postoju silnik również się wkręca do odcięcia. Podpinali mi komputer wyskoczył jeden błąd (wypadanie zapłonów zanieczyszczające numer błędu 110 wg cdif/2) którego nie można skasować. Myślałem że to przepływomierz ale moje auto nie jest w niego wyposażone, obstawiałem też pompę paliwa ale przecież na postoju i na 1 ciągnie aż do odcięcia. Mechanik każe mi zostawić auto ponieważ nic na szybko do głowy mu nie przychodzi, niestety nie mam kasy na chwile obecną żeby zapłacić za ewentualną naprawę a jeździć musze do pracy. proszę o pomoc dodam że czujniki jakie posiada moje auto to :
    1)czujnik położenia przepustnicy
    2)Map sensor
    3)czujnik wału
    4)sonda lambda
    5)czujnik temperatury powietrza
    6)czujnik spalania stukowego
    7)czujnikk temperatury płynu
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    niestety nikt nie ma w okolicy clipa. czemu miały by być to cewki jeżeli na jedynce brak objawów?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    oki możesz podpowiedzieć jak sprawdzić te cewki ? dysponuje w okolicy cdif/2
  • Poziom 12  
    w cdif masz w parametrach ciśnienie paliwa 3,5b, więc mozesz sprawdzic jakie jest, na postoju idzie bo nie ma obciążenia, cewka omomierz i porównujesz, kolory świec?
  • Poziom 12  
    Witam.
    Miałem podobny problem w mojej megance że silnik nie miał mocy. Okazało się że zatkał się katalizator spalin który zapychał wydech spalin i silnik nie miał kopa. Wymieniłem katalizator i wszystko wróciło do normy. Sprawdź katalizator postukaj po nim jak się okaże że coś w nim dzwoni to oznacza że oberwała się jakaś blacha i zapycha wydech spalin.
    Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    szczerze nie wydaje mi się aby były to cewki bo one albo pracują albo nie a mi auto jedzie do pewnego momentu nie rzuca motorem ani nie telepie ... kata już dawno nie mam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    "borsche"widzę, że ty się specjalizujesz w clipie i renault, ale mącisz ludziom w głowie...
    Jeśli ktoś nie ma nic wspólnego z diagnostyką, to sprzęt, jakikolwiek służy im tylko do odczytu kodów błędu .....i tak trzymać (będzie więcej klientów).....i podpowiedzi nie pomogą
  • Poziom 12  
    Skoro kata już nie masz to może coś pozostałym układzie wydechowym jest zapchane. Spróbuj tymczasowo trochę odkręcić wydech od korektora i wtedy zobacz czy się coś zmieniło na lepsze.
  • Poziom 9  
    Witam. Dziś były sprawdzane cewki i są wg wytycznych esi tronic sprawne czy ma ktoś jakiś pomysł? Dodam że nie jest to wina zapchanego wydechu itp... ewidentnie powyżej 4tys/obr na 2,3,4,5 biegu odcina paliwo albo zapłon. Proszę o pomoc.
  • Poziom 9  
    Proszę dalej o pomoc. Dziś wymieniłem cewki na nowe oraz świece, filtr paliwa, nie wywala już żadnych błędów. Objawy się nasiliły i wygląda to teraz tak: na wolnych i jedynce meganka idzie do odcięcia 2,3,4... przy 4tys obr silnik nie ma w ogóle mocy i trzeba odpuścić gaz aż obroty spadną do tysiąca i dopiero znowu jest moc. Prosiłbym jakiegoś fachowca o podpowiedź. Mechanik rozkłada ręce zmierzył ciśnienie paliwa, sprawdził rozrząd, pomierzył czujniki i nie ma już pomysłu....
  • Poziom 9  
    Już wiem co jest !!! dziś mechanik strasznię się zdenerwował że sprawdził już wszystko i dalej nie wiadomo o co chodzi, i zdemontował głowice na części pierwsze, okazało się że 5 na 8 zaworów wydechowych jest krótszych o 0.4 mm ewidentnie było widać że są wytarte od góry, zawory były na miejscu w IC wymienił mi je, złożył i po problemie! Łącznie kosztowało mnie naprawienie tego 1000zł bo 400zł skasowali mnie za nic w aso reno dzienciołowski w jeleniej górze i odesłali z kwitkiem, podobnie w serwis bieniasz zostawiłem 100zł, auto naprawiał mi młody chłopaczek z Jeleniej Góry konkretnie z Auto Serwis Cieplice Marcin Łapiński świetny i uczciwy mechanik naprawdę polecam jego!! Również dziękuje wszystkim za podpowiedzi!