Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault megane coupe nie działą nawiew!

20 Sty 2012 22:18 8950 9
  • Poziom 8  
    Witam, zarejestrowałem sie tu bo widzę, że można liczyć na pomoc z waszej strony. Mianowicie padł mi nawiew... grzebałem u wujka google i niestety nici..nic nie znalazłe. Poszukuję schematu elektrycznego do nawiewu...a dokładniej oznaczeń kabli do kostki podpinanej do regulacji dmuchawy. Nie mam klimy jeśli to coś pomoże. Rocznik 98 silnik 2.0 8v. Wszyscy elektrycy rozkładają ręce, a jeden to próbował podpiąć lewy prąd z zapalniczki i wogóle narobił mi bidy w elektryce...silnik zaczął wariować, kontrolki na desce zapalają się wogóle bez podstaw i w różnych momentach.. najbardziej martwi mnie praca silnika....szarpie i chodzi "na dwa gary"... help me!!
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Użytkownik obserwowany
    Jakie masz doświadczenie w elektryce samochodowej tak na wstępie i jakie masz sprzęt diagnostyczny? :)
  • Poziom 43  
    akadius10 napisał:
    Wszyscy elektrycy rozkładają ręce

    Weź skończ bredzić, trafiłeś na jednego pajaca co ci zrył elektrykę w aucie i krytykujesz całe miasto???

    Dodano po 1 [minuty]:

    opamp napisał:
    jakie masz sprzęt diagnostyczn

    Do tej usterki wystarczy probówka żarówkowa i trochę wiedzy :D
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 8  
    doswiadczenia i sprzętu zerowego. mogę tylko powiedzieć, co się dokładnie stało. Mianowicie elektryk który chciał zrobić obwód "na krótko" podłączając zasilanie z zapalniczki "bo tam najbliżej" podłączył prąd do jednego z żółtych kabli biegnących do panelu sterowania nawiewem. Od tamtej pory samochód zaczął ariować. zrobili to ponieważ silnik nadmuchu i przełącznik są sprawne. nie dochodzi poprostu prąd do sterowania nawiewem i chyba "wpieli się" do złego przewodu i stąd te wariacje samochodu (jak na moje oko gdzieś idzie prąd gdzie nie powinien). Co było dziwne podłączając zasilanie do któregokolwiek kabla w tej kostce (próba na 3 najgrubszych kablach 2 żółte, 1 czerwony) nawiew działa na wszystkich zakresach, czyli 1-4....dlatego nie rozumiem o co chodzi..i oni co najgorsze też!
  • Użytkownik obserwowany
    Chcesz sam to naprawić?
  • Poziom 43  
    Zmienić elektryka, do tego speca(od zapalniczki) nie prowadzić nawet roweru
  • Poziom 8  
    dobrze by było, nie wiem czy dobrze gdzieś wyczytałem,że odłączenie akumulatora resetuje komputer. tak też zrobiłem i bez podłączenia lewego obiegu od zapalniczki silnik działał ok, natomiast z podłączonym? szkoda gadać... i później znów reset.. nie wiem czy to ma związek, ale odłączenie akumulatora pomaga na jakiś czas.
  • Użytkownik obserwowany
    Zrób okablowanie jak było i szukaj prawdziwiej przyczyny schematy masz linku. I ma co się uskarżać i gdybać.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zamykam.