Klekotanie silnika F4R może być spowodowane dwoma przyczynami:
1. Zużyte koło zmiennych faz rozrządu ( wiąże się także ze spadkiem ciśnienia oleju)
2. Gorsza sprawa ( często następstwo olania sprawy pierwszej) wytarte wałki rozrządu, luz jest tak duży, że przy naciskaniu wałków na zawory wałek znajduje się w mimośrodzie co powoduje niemiłosierny klekot ( duży spadek ciśnienia oleju), polecam wymianę głowicy z silnika o małym przebiegu, regeneracja starej głowicy to koszt około 1500zł.
Piszę gdyż nie znalazłem na forum konkretnie opisanego tematu a sam miałem problem "klekotania"
1. Zużyte koło zmiennych faz rozrządu ( wiąże się także ze spadkiem ciśnienia oleju)
2. Gorsza sprawa ( często następstwo olania sprawy pierwszej) wytarte wałki rozrządu, luz jest tak duży, że przy naciskaniu wałków na zawory wałek znajduje się w mimośrodzie co powoduje niemiłosierny klekot ( duży spadek ciśnienia oleju), polecam wymianę głowicy z silnika o małym przebiegu, regeneracja starej głowicy to koszt około 1500zł.
Piszę gdyż nie znalazłem na forum konkretnie opisanego tematu a sam miałem problem "klekotania"