Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mb sprinter 316 cdi kontrolka edc

22 Sty 2012 12:59 12192 4
  • Poziom 2  
    witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po przejechaniu 30-40 km to samo sie stało kontrolka i auto gasło powiem ze było mało paliwa w zbiorniku około 10 litrów max dzwoniłem do mojego mechanika i stwierdził ze może być zanieczyszczony smok w zbiorniku i żebym utrzymywał większy stan paliwa i powinno być wszystko dodrze i tak zrobiłem po powrocie do kraju i przejechaniu w taki sposób około 1500 km było dobrze oddałem auto do czyszczenia zbiornika
    Po wyczyszczeniu zbiornika jest jeszcze gorzej teraz pali sie cały czas prawie edc i auto gaśnie nie idzie nawet przejechać 10 km ale zgaśnie i przy próbie odpalenia pali na dotyk Byłem na komputerze w serwisie mercedesa było bardzo dużo błędów po skasowaniu kazali przejechać sie jeszcze raz auto przejechało jakieś 5 km i zgasło po ponownym podłączeniu pokazało błędy 2 czujników na listwie wysokiego ciśnienia mówiłem im że to sie stało po czyszczeniu zbiornika żeby wykluczyć zbiornik ze to jego wina kazali mi podpiąć paliwo i powrót z banki i sprawdzić czy tak będzie sie działo wyjeździłem 5 litrów z tej banki i było wszystko ok auto ani nie gasło ani edc sie nie paliło po ponownym podłączeniu pod zbiornik auto pochodziło chwile i gaśnie więc jeszcze raz było podpięte pod bańkę z paliwem okazało sie ze pompa przestała pobierać paliwo z bańki i auto wogóle już nie odpaliło pytanie czy mogła paść pompa wysokiego ciśnienia czy to może być wina jakiegoś czujnika a może czyszczenia tego zbiornika
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 40  
    Wtryski, pompa CR lub regulator ciśnienia. To do sprawdzenia w serwisie specjalizującym się w dieslach, a nie u pana mietka co się z diesel dopiero w FSO polonez spodkał.
  • Poziom 2  
    regulator tzn te 2 czujniki co są na listwie ??
  • Poziom 15  
    Regulator czyli taki zaworek z czarną główką na końcu listwy wtryskowej. Wykręć i sprawdź czy nie ma na nimopiłków, przeczyść i zmontuj spowrotem.