Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

mb sprinter 316 cdi kontrolka edc

homiczek123 22 Jan 2012 12:59 15798 4
  • #1
    homiczek123
    Level 2  
    witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po przejechaniu 30-40 km to samo sie stało kontrolka i auto gasło powiem ze było mało paliwa w zbiorniku około 10 litrów max dzwoniłem do mojego mechanika i stwierdził ze może być zanieczyszczony smok w zbiorniku i żebym utrzymywał większy stan paliwa i powinno być wszystko dodrze i tak zrobiłem po powrocie do kraju i przejechaniu w taki sposób około 1500 km było dobrze oddałem auto do czyszczenia zbiornika
    Po wyczyszczeniu zbiornika jest jeszcze gorzej teraz pali sie cały czas prawie edc i auto gaśnie nie idzie nawet przejechać 10 km ale zgaśnie i przy próbie odpalenia pali na dotyk Byłem na komputerze w serwisie mercedesa było bardzo dużo błędów po skasowaniu kazali przejechać sie jeszcze raz auto przejechało jakieś 5 km i zgasło po ponownym podłączeniu pokazało błędy 2 czujników na listwie wysokiego ciśnienia mówiłem im że to sie stało po czyszczeniu zbiornika żeby wykluczyć zbiornik ze to jego wina kazali mi podpiąć paliwo i powrót z banki i sprawdzić czy tak będzie sie działo wyjeździłem 5 litrów z tej banki i było wszystko ok auto ani nie gasło ani edc sie nie paliło po ponownym podłączeniu pod zbiornik auto pochodziło chwile i gaśnie więc jeszcze raz było podpięte pod bańkę z paliwem okazało sie ze pompa przestała pobierać paliwo z bańki i auto wogóle już nie odpaliło pytanie czy mogła paść pompa wysokiego ciśnienia czy to może być wina jakiegoś czujnika a może czyszczenia tego zbiornika
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    decybel91
    Level 42  
    Wtryski, pompa CR lub regulator ciśnienia. To do sprawdzenia w serwisie specjalizującym się w dieslach, a nie u pana mietka co się z diesel dopiero w FSO polonez spodkał.
  • #3
    homiczek123
    Level 2  
    regulator tzn te 2 czujniki co są na listwie ??
  • #5
    szajbus181
    Level 15  
    Regulator czyli taki zaworek z czarną główką na końcu listwy wtryskowej. Wykręć i sprawdź czy nie ma na nimopiłków, przeczyść i zmontuj spowrotem.