Witam oczekuje tylko jednej krótkiej odpowiedzi, otóż posiadam ten model i wyczyściłem turbine i jest ten taki bączek zawór wastegate podobno tak to się nazywa. Albo siłownik pneumatyczny regulujący ustawienie. Dawniej miałem Passata B4 1.9 TDi i tam w środku ta śróbka czy coś bodajże podczas ciśnienia z takiego małego wężyka wpadało do środka, tutaj w Audi jest odwrotnie, i to mnie zdziwiło, bo przecież to jeden koncern VAG. I pytanie brzmi: Czy ta śróbka regulująca ten zawór ma zasysać się do środka, czy wychodzić ze środka w przypadku Audi ? A jeśli Passat i Audi mają działanie turbiny na tej samej podstawie to dlaczego tak się dzieje ?. Przepraszam, ale kompletnie nie pamiętam które zasysało (czy w Audi czy w Passacie) a które wypychało... Rodzaj silnika o ile wiem to 1Z. A i drugie pytanie, w środe będę rozbierał turbine bo nie pracuje zbyt dobrze (załącza się dopiero przy 2300 obr.) co zrobić, aby dostawała ogień od chociaż 1500 obr. ? Tutaj na załączonym obrazku w czarnym kółku pokazałem o które mi miejsce chodzi. 
