Witam Wszystkich.
Szukałem odpowiedzi i wskazówek na moje pytanie ale nie znalazłem, więc proszę Was wszystkich czytających to forum o swoje propozycje:
Pojazd: Volkswagen Vento silnik AAM 1,8 LPG[/b].
Nie dawno założyłem ten silniczek z przebiegiem ok 90.000 km i od początku wydawało mi się że dziwnie syczy w okolicy kolektora ssącego. Przy montażu dodam jeszcze, że zauważyłem w kolektorze ssącym na takich pręcikach które chyba służą do podgrzewania mieszaniki paliwowo powietrznej czarny nagar. W pierwszej chwili pomyślałem że gaz wypłucze i będzie ok. Dzisiaj jednak zastanawiam się czy może coś się tam nie zatkało. Znajomy napomknął mi że może zawór EGR, choć nie wiem nawet czy takowy w tym pojeździe występuje. Nie wiem czy tam nie wytwarza się jakieś ciśnienie, które zakłóca pracą silnika i lekko przez to prycha w tłumik i to "syczenie". Pod kolektorem dolotowym widoczne ślady oleju.
Czy ktoś może spotkał się z czymś takim?
Dziękuję za propozycję naprawy. Pozdrawiam.
Szukałem odpowiedzi i wskazówek na moje pytanie ale nie znalazłem, więc proszę Was wszystkich czytających to forum o swoje propozycje:
Pojazd: Volkswagen Vento silnik AAM 1,8 LPG[/b].
Nie dawno założyłem ten silniczek z przebiegiem ok 90.000 km i od początku wydawało mi się że dziwnie syczy w okolicy kolektora ssącego. Przy montażu dodam jeszcze, że zauważyłem w kolektorze ssącym na takich pręcikach które chyba służą do podgrzewania mieszaniki paliwowo powietrznej czarny nagar. W pierwszej chwili pomyślałem że gaz wypłucze i będzie ok. Dzisiaj jednak zastanawiam się czy może coś się tam nie zatkało. Znajomy napomknął mi że może zawór EGR, choć nie wiem nawet czy takowy w tym pojeździe występuje. Nie wiem czy tam nie wytwarza się jakieś ciśnienie, które zakłóca pracą silnika i lekko przez to prycha w tłumik i to "syczenie". Pod kolektorem dolotowym widoczne ślady oleju.
Czy ktoś może spotkał się z czymś takim?
Dziękuję za propozycję naprawy. Pozdrawiam.