Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przeglądarka w visual basic 6

26 Sty 2012 22:09 2153 17
  • Poziom 10  
    Witam
    Robie na zaliczenie przeglądarkę internetową w vb6.
    Mam już podstawy, ale potrzeba mi jeszcze kilka rzeczy do tej przeglądarki.
    Plik EXE w załączniku.

Chę, aby strona z paska combo się ładowała po naciśnięciu przycisku enter- teraz musze klikać przejdź :(
    Chcę, żeby to co jest w pasku combo działało zgodnie z przyciskami wstecz i następna- teraz przyciski sie zmieniają ale tekst w pasku nie, nie ładnie to wygląda.
    To na razie na tyle.
    Tak w ogóle, to jak wam się podoba? Co jeszcze radzicie dodać?
    Jestem początkujący.
    Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Użyj zdarzenia KeyPress kontrolki ComboBox w ten sposób:
    Kod: csharp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Nie zauważyłem że to ma być w VB:)

Kod: vbnet

Kod powyżej wykorzystuje zdarzenie KeyPress, które jest wywoływane po wciśnięciu jakiegoś klawisza wewnątrz kontrolki ComboBox. Dzięki użyciu instrukcji if zdarzenie wywoływane jest po wciśnięciu klawisza Enter (kod 13) i wywołuje metodę OpenUrl(string url), która jako argument przyjmuje adres strony wprowadzony przez użytkownika do combo box.

A co do oceny programu to przydałoby się zamienić szare buttony na jakieś elementy graficzne.
  • Poziom 10  
    hmm nie działa, wydaje mi się że to jest kod z nowszej wersji programu, ja musze miec to w ver.6
    np w przycisku przejdz mam do przechodzenia do strony z combo użytej koemendy
    Kod: vb

dam tutaj kod całego programu
    "

nie wiem czy w vb6 da rade powstawiac obrazki zamiast napisu
  • Poziom 22  
    Masz rację, rzadko piszę w VB stąd czeski błąd :)

Kod w VB powinien wyglądać tak:
    Kod: vbnet

A co do obrazków to nie wstawia się ich zamiast buttonów, tylko modyfikuje ich wygląd. Zrób tak: