Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi2.0 TDi 170KM - Dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów

marcint844 24 Mar 2014 13:29 23177 36
  • #31
    arrras1
    Poziom 1  
    Witam , mam taki sam identyczny problem.. Wszystko wymienione i nie jest to napewno turbina cos innego szwankuje. Posze o pomoc moze ktos juz rozwiazał ten problem. arrras1(malpa)tlen.pl
  • #32
    arthur1888
    Poziom 10  
    Witam podobne objawy mam przy 1.9tdi PD BJB . Przy schodzeniu z obrotów tak jak by szum upuszczanego powietrza w dolot. Podczas jazdy zmiana biegu i słychać. Sprawdzony rozrząd był na synchro -4.9 ustawiony na 0.0 nie pomogło ale autko lepiej chodzi, sprawdzony wałek turbo po wymianie klient mówi że na poprzedniej turbinie to samo się działo turbinę regenerował została ta sama. Ale gdy odepnę wężyk od EGR czyli on się zamknie objawy maleją do minimum szumu nie słychać prawie wcale. Nasuwa się pytanie EGR czy turbina?
  • #33
    gonzalez69
    Poziom 2  
    Witam. Podpinam sie pod temat. Mam takie same objawy. MECHANICY Mowia ze to nie turbo.. slychac szwist,szelest ,zawirowanie jakby powietrza przy zmianie biegow, dokladniej przy puszczaniu gazu. Moc ok. Przyspiesza ok.
  • #34
    sebi__83
    Poziom 2  
    Witam. Mam to samo 2.0 bmm. Jak rozepne elektrycznie zawór sterujący podciśnieniem turbiny dzwiek ustaje. nie pracuje wtedy zmienna geometria i doladowanie jest minimalne.Zastanawiam sie czy to nie wina egra? Jak nie to zostaje chyba tylko turbo...
  • #35
    sebi__83
    Poziom 2  
    Witam ponownie, po odpieciu koski z egra dalej bez zmian przy schodzeniu z obrotów na postoju i podczas zmiany biegow na ciepłym nie zawsze pojawia sie ten dzwiek, coś jakby żegot. Wymiana zaworu n75 na oryginał nowy, spowodowala że turbo jest mniej słyszalne.. (podczas dodawania gazu)dzwiek jest dalej. Moc, przyspieszenie ok.
    Prosze o opinie i propozycje
  • #36
    domex32
    Moderator Samochody
    Zapchany sadzą kolektor ssący, lub zużyte turbo, duży luz między muszlą a wirnikiem, słychać dźwięk cofającego się powietrza.
  • #37
    sebi__83
    Poziom 2  
    Witam. Po czyszczeniu kolektora ssacego, wymianie chnłodniczki spalin i turbiny na regenerowną jest lepiej ale czasem slychąc ten szum przy zmiane biegów(DSG). Samochód jakby wiecej pali. Niewiem czy to może wina zmiany opon na 17.
    Wykonałem logi przepływki i turbo. Wygladają chyba ok?
    Proszę o ocene i sugestie. Dzieki