Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf II 1.3 kat. 1991 r. gaśnie na wolnych obrotach przy ciepłym silniku

28 Sty 2012 16:04 9269 14
  • Poziom 2  
    Witam.
    Posiadam w/w autko. Jest niezawodne w temperaturach powyżej -5 st.C. Poniżej, uruchamia się bez problemu jednak później po rozgrzaniu silnika, na wolnych obrotach potrafi zgasnąć jakby zadziałało odcięcie zapłonu «dodam, że nie posiadam takowego», po prostu gaśnie bez żadnych powodów. Koledzy mówią, że to czujnik Halla. Jest on dosyć drogi więc chciałem się upewnić. Wdzięczność za pomoc będzie wielka!!
  • Poziom 12  
    Być może masz zbyt wolne obroty biegu jałowego ?
  • Poziom 2  
    Tak na początku myślałem jednak obroty mam ok, sprawdzone, wyregulowane. Nowa lambda, przepływomierz, świece i przewody prądowe, termostat też ale w dalszym ciągu straszy mnie w zimę.
  • Poziom 9  
    Także u mnie pojawił się ten sam problem w Golfie i nie mam pojęcia co jest nie tak.
  • Poziom 12  
    Jeśli jest to silnik gaźnikowy to także przyczyną może być zbyt uboga mieszanka lub nieszczelność na osi przepustnicy
  • Poziom 2  
    Jest to silnik na wtrysku więc niestety w dalszym ciągu z utęsknieniem poszukuję odpowiedzi, za które z góry dziękuję!!
  • Poziom 11  
    we VW wazna role odgrywa tez czujnik temperatuty (4pinowy) ktory jest na kroccu od wody
  • Poziom 29  
    osbe napisał:
    we VW wazna role odgrywa tez czujnik temperatuty (4pinowy) ktory jest na kroccu od wody
    W drugiej generacji 1.3kat o ile się nie mylę nie ma 4-ro pinowego czujnika.
  • Poziom 11  
    No raczja... dla mnie te wszystkie silniki to tosamo:D hehe... ale sprawdzilem w etce... faktycznie go niema
  • Poziom 2  
    Do KWOK. Z odpalaniem jest różnie, czasem odpali od razu, czasem jakby się zalewał (to jedynie moja - laika - opinia) trzeba go piłować do około 2 minut. Dziś na przykład zgasł raz na czerwonym świetle, odpalił od pierwszego, 20 metrów dalej podczas parkowania zgasł 6 razy, za trzecim potrzebował czasu na "zagadanie", reszta prób bez problemów.
  • Poziom 39  
    Jeśli gaśnie tak jak by go ktoś zgasił i dodatkowo (bo nie pisałeś) gaśnie w trakcie jazdy to obstawka na czujnik Halla, Jeśli tylko na wolnych obrotach i w taki sposób jak by się powoli dusił to: Lambda, przepływomierz, czujnik przepustnicy, za małe lub za wysokie wolne obroty (powinno być 950-1050) jak i nieszczelności w "ogumieniu" za przepływomierzem.
  • Poziom 8  
    Witam mam podobny problem. Gaśnie jak zdejmuje się nogę z gazu (np. jak dojeżdża się do świateł) a tak jak stoi na wolnych to pracuje i fakt mam za małe obroty tylko nie mam pojęcia jak się podkręca. Proszę o pomoc
  • Poziom 11  
    Barhus napisał:
    Witam mam podobny problem. Gaśnie jak zdejmuje się nogę z gazu (np. jak dojeżdża się do świateł) a tak jak stoi na wolnych to pracuje i fakt mam za małe obroty tylko nie mam pojęcia jak się podkręca. Proszę o pomoc


    Wydaje mi sie, ze u Ciebie problem dotyczy krokowca (sprobuj go wymyc benzynka i potem wtrysnac czegos na bazie teflonu)
  • Poziom 39  
    Barhus zacznij od wymycia przepustnic a wolne obroty się ustawia śrubką w dołku po prawej stronie korpusu przepustnic jak stoisz przodem do silnika. Nie reguluj śrubkami ograniczającymi ruch przepustnic - są fabrycznie nastawione i nie należy nimi kręcić, linka gazu ma być luźna.

    osbe jak znajdziesz tam krokowca to ci oddam wszystkie punkty.[/b]