Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf II z Pierburgirm 2E. Nierówna praca, zalewa świece.

loui25 22 Dec 2004 09:23 2931 8
  • #1
    loui25
    Level 10  
    witam, mam problem z moim autem. Rano jak odpalam strasznie nierówno pracuje, tak jakby nie wszystkie "gary" pracowały. Prawdopodobnie go zalewa ponieważ po wykręceniu świec dwie są zawsze mokre. Jak osuszę i przeczyszczę to przez chwilkę potrzepie i chodzi normalnie. Wymieniałem świece,kable wysokiego napięcia, kopułkę ale nic to nie dało. Czy to może być wina gaźnika?Pozdrawiam
  • #2
    Mieczysław
    Level 21  
    Witam.
    A sprawdzałeś stan oleju?
    Ja tak miałem w Audi, jak mi padł element wiskozowy w Pierburgu 2E2, to miałem dwa stany oleju:(
  • #3
    loui25
    Level 10  
    A który to jest dokładnie element bo faktycznie mam dwa stany oleju?
  • #4
    cba
    Level 19  
    To nie żaden element woskowy tylko regulator ssania tzw. (pull down) .
    Ma on za zadanie regulować składem mieszanki uchylając lub przymykając zamknięta przesłonę ssania sterowaną spreżyną bimetalową ogrzewaną wodą.
    To jest taka czarna puszka w pokrywie gażnika do której jest doprowadzone podciśnienie takim czarnym wężykiem .
    Element nienaprawialny ale dosyć drogi (ok. 100zł)
    Wcześniej jednak sprawdż czy dochodzi do niego podciśnienie, oczywiście
    przy pracującym silniku.
  • #5
    Mieczysław
    Level 21  
    cba wrote:
    To nie żaden element woskowy tylko regulator ssania tzw. (pull down) .
    Ma on za zadanie regulować składem mieszanki uchylając lub przymykając zamknięta przesłonę ssania sterowaną spreżyną bimetalową ogrzewaną wodą.
    To jest taka czarna puszka w pokrywie gażnika do której jest doprowadzone podciśnienie takim czarnym wężykiem .
    Element nienaprawialny ale dosyć drogi (ok. 100zł)
    Wcześniej jednak sprawdż czy dochodzi do niego podciśnienie, oczywiście
    przy pracującym silniku.


    Kolego, czytaj dokładnie i staraj się zrozumiec co przeczytrałeś.
    Nic nie pisałem o żadnym elemencie woskowym, tylko wiskozowym.
    Znajduje się poniżej tego siłowniczka. Na stare pieniądze ( wówczas) kosztował on 1,5 mln złotych.Uważam,że taniej kupisz cały gaźnik na giełdzie.
  • #6
    cba
    Level 19  
    Przepraszam ale w gażniku 2E2 nie wystepuje żaden element wiskozowy, a w gażnikach siedzę od lat i wiem co piszę.
    A termik woskowy reguluje obrotami ssania.( w gażniku 2E2 )
  • #7
    Mieczysław
    Level 21  
    Witam,.
    JA w gażnikach nie siedzę. Piszę to co mnie spotkało, to są moje prywatne doświadczenia.
    Pozdrawiam.
  • #8
    Rocaria
    Level 17  
    Nie będzie to wina gaznika.Należy sprawdzić ciśnienie spręzania.To jest podstawa.Z jakiś przyczyn 2 cylindry pracują słabiej.Dlaczego?Wynik testu spręzania poda przyczynę.Nowy silnik powinien mieć ok.13 atm.Graniczne zużycie to 7 atm.A tak na przyszłość zamiast wydawać pieniądze,nie lepiej udać się do mechanika(dobrego)?
  • #9
    Mieczysław
    Level 21  
    Rocaria wrote:
    Nie będzie to wina gaznika.Należy sprawdzić ciśnienie spręzania.To jest podstawa.Z jakiś przyczyn 2 cylindry pracują słabiej.Dlaczego?Wynik testu spręzania poda przyczynę.Nowy silnik powinien mieć ok.13 atm.Graniczne zużycie to 7 atm.A tak na przyszłość zamiast wydawać pieniądze,nie lepiej udać się do mechanika(dobrego)?


    To jak Kolega wytłumaczy fakt,że po wymianie gaźnika problem zniknął????