Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chłodzenie w kombajnie New Holland Clayson M122

29 Sty 2012 11:18 5571 9
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Akurat z tym Classem i z tym silnikiem nie miałem doczynienia, ale 2 lata temu kosiłem przez tydzień małym FAHR-em, nie pamiętam jaki to był model. Silnik też był chłodzony powietrzem i w najbardziej upalne dni temperatura oleju utrzymywała się w granicach 80-90 stopni, przy czym zegar temperatury miał skalę do 140 stopni.
    Podczas koszenia, najczęściej owsa trzeba, zwracać uwagę na osadzające się na siatce dmuchawy plewy i jak trzeba to ją oczyścić.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 43  
    sszymonss napisał:
    W tym kombajnie znajduje się silnik Deutz 4 cylindrowy chłodzony powietrzem.

    Bardzo konkretne pytanie kolego, Chyba lepiej jak byś powiedział mam Fiata 125p z alufelgami zgadnijcie, jaki kolor?
    Trochę silników chłodzonych powietrzem w historii Deutza było, a sadzą z wieku maszyny i tego, że produkcje zakończono na początku lata 70 to i tak zastaje mi się z cała masa typów silnika. Chociaż podejrzewam typoszereg serii 8 lub 9.
    A co do chłodzenia to te silniki projektowano do pracy od Syberii do Afryki.
  • Poziom 11  
    no właśnie w mojej okolicy ma koleś podobnego NH i też jest tam silnik Forda, silniki Deutza były przeważnie montowane w kombajnach Fahr
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    o ile dobrze pamiętam to NH Clayson 1530 ,czyli to trochę nowszy kombajn,
  • Użytkownik usunął konto