Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

płyta indukcyjna a moc przyłączeniowa

30 Sty 2012 17:02 65184 23
  • Poziom 8  
    Witam wszystkich, jestem nowy i oczywiście jestem laikiem stąd moje pytanie kupiłem mieszkanie w bloku i elektryk zmodernizował mi instalacje elektryczną na miedzianą, moja narzeczona wymysliła sobie płyte indukcyjną teka chyba model 641 o ile pamietam moc 6,4 kW stąd moje pytanie czy ta płyta nada się do mojego mieszkania i czy uciągnie to moja instalacja.
    Fakty:
    INSTALACJA JEDNOFAZOWA
    moc przyłączeniowa 5,7 kW
    zabezpieczenie przedlicznikowe 25 A
    obwód kuchni zabezpieczone bezpiecznikiem B20
    obwód łazienki B16
    Pokój duży i przedpokój B16
    Mały i średni pokój B16
    Róznicówka o ile pamietam 30mA
    Z gory przepraszam za niedoskonałości i niedociągnięcia
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 13  
    Max moc płyty 6,4kW, a moc przyłączeniowa 5,7 kW to jakim cudem ma to uciągnąć?
    Po podniesieniu mocy trzeba będzie dodatkowo wykonać nowy obwód pod płytę, jako ze sam napisałeś ze jesteś laikiem to nie będe wiecej pisał, zaproś elektryka ;)
  • Poziom 8  
    tak przypadkiem trafiłem na kalkulator zużycia energii z vattenfall który wylicza moc potrzebną i zużycie i tak przykładowo dodając sprzęt który będę używał i dając płytę indukcyjną o mocy 7000 W on to przelicza na 0,7 kW
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 13  
    0,7 kW to jest 700 W, więc ten kalkulator coś nie tak liczy :)
  • Poziom 8  
    Nie tylko inaczej liczy indukcje ten kalkulato a sprawdzcie sobie tez przepływowy podgrzewacz wody
  • Specjalista elektryk
    Bo to jest zapewne kalkulator zużycia energii, a nie mocy.