Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Programowanie Mikrokontrolerów w C#

HEKTOR1987 22 Gru 2004 19:35 4660 14
  • #1 22 Gru 2004 19:35
    HEKTOR1987
    Poziom 2  

Jestem programistą C#.NET od dosyć dawna. Gdzieś usłyszałem, że istnieje możliwość programowania mikrokontrolerów w C#. Zatem mam pytanie do was, czyli do ludzi którzy mają o tym pojęcie, co jest do tego potrzebne jaki programator i tak dalej. Z góry dzięki za pomoc!!!.

0 14
  • #2 22 Gru 2004 20:18
    mcy
    Poziom 15  

Nestety nie spotkalem się z inplementacją języka c# w kompilatorach dla mikrokontrolerów. Jeśli ktoś dysponuje wystarczającą wiedzą mógłby stworzyć taki projekt. Należałoby zamknąć funkcje w namespace i stworzyć wymagany zbiór bibliotek. Tak naprawdę kompilatory to przede wszyskim parsery kodu, które tłumaczą napisany kod na instrukcje asm (oczywiście w dużxym skrócie). Tak działa "słynny" BASCOM. O jakości kompilatora świadczy "wyprodukowany" przez niego kod wynikowy. Może powstanie jakić projekt Open Source?.

0
  • #3 22 Gru 2004 20:57
    Borys333
    Poziom 10  

w C# to nie, ale jak znasz C# to chyba ze zwykłym C sobie poradzisz.. :) a w tym już przecież można programowac uC

0
  • #4 22 Gru 2004 23:39
    HEKTOR1987
    Poziom 2  

Jeżeli chodzi o to co zrobie, to jednak zajmę się twożeniem projektu z C#. Tylko do rzeczy. Mam kod C# przetłumaczyć na ASM tak ?. Dwa potrzebuję jakiegoś taniego i dobrego programatora i oprogramowania do niego.

Pozdrawiam!.

0
  • #5 23 Gru 2004 03:28
    MirekCz
    Poziom 35  

ehh, pytanie, kto bedzie chcial to programowac w C#?:)
    inny problem to taki, ze kompilator C#->asm musialbys robic dla KAZDEGO mikroprocesora (a jest ich multum, nawet tych podstawowych jest sporo i kazdy swoje odmiany ma)