Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wirus. Trojan. Jak w przyszłości postępować w takich przypadkach?

bonzo jan 22 Gru 2004 22:37 1251 8
  • #1 22 Gru 2004 22:37
    bonzo jan
    Użytkownik obserwowany

no i zlapalem wirusa .komputer mialem zabezpieczony antywirusem msn nie aktualizowanym ostatnio .sciagalem program diagnozy auta z polskich stron z tego wszystkiego nie pamientam jakich.zainstalowalo sie cos bo w te klocki jestem zielony ,potraktowalem go antywirusem jeszcze gorzej,znikly ikony zostal jakis pasek stanu.ustawilem kompa na dzien wczesniej to samo.kumpel co sie cos zna wyczyscil mi ,,c,,wgral co trzeba narazie chodzi ,tylko ,,c,,teraz antywirus mam pande taki leb misia pandy na pasku u dolu ekranu .wirus ponoc trojan w rozszerzeni mial trn jak w przyszlosci postepowac w takich przypadkach wyglada ze ta gnida nie zdarzyla przejsc na inne dyski ktore potraktowalem nowym anty

0 8
  • #2 22 Gru 2004 22:45
    SylWo
    Poziom 17  

Ja osobiście uzywam dwóch programów :

1. Ad-Aware SE www.lavasoft.de
    darmowy program, można doinstalowac język polski , comiesięczna aktualizacja - usuwa dialery, trojany, spyware, adware itp

2. Zone Alarm Pro - firewall, na bieżaco zabezpiecza kompa przed zlśliwymi atakami - wersja 14 dniowa, ale moiżna odinstalowac i ściągnąć nową znowu na 14 dni :)

pozdr

P.S. Post to chyba do działu komputery -software ...

0
  • #3 22 Gru 2004 23:44
    Tolo1
    Poziom 14