Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie korektora Diora FS 042 do ZRK AT9100

slawekarti 01 Lut 2012 17:52 2328 6
  • #1 01 Lut 2012 17:52
    slawekarti
    Poziom 7  

Witam. Mam mały problem, mianowicie chcę podłączyć do korektora Diora FS 042 wszystkie urządzenia (CD, Deck, Tuner, Komputer) i tu zaczyna się problem, gdyż muszę co chwilę wyjmować kable RCA z tyłu korektora i wpinać inne urządzenie, co w ten sposób niedługo mogę uszkodzić kable. Chcę podłączyć cały korektor do wzmacniacza Unitra ZRK AT9100 i "podbijać" dźwięk z każdego źródła poprzez korektor tak jak jest w WS 442, gdzie są oddzielne wejścia i wyjścia do korektora. Teraz mogę słuchać tylko z 1 źródła, które jest podłączone w korektorze. W tym temacie jestem laikiem. Proszę o pomoc. Jestem początkującym na forum i to mój pierwszy post.

0 6
  • Pomocny post
    #2 01 Lut 2012 17:58
    marian1981.02
    Spec od sprzętu Unitra

Trzeba przerobić amplituner. Oddaj do fachowca, ten będzie wiedział jak to uczynić.

0
  • #3 01 Lut 2012 18:10
    slawekarti
    Poziom 7  

Znalazłem takie 2 rozgałęźniki na allegro:
    1. To numer aukcji 2056776706
    2. 2088825266
    Dobre są takie rozgałęźniki? Pogarszają jakość dźwięku?

marian1981.02 napisał:
    Trzeba przerobić amplituner. Oddaj do fachowca, ten będzie wiedział jak to uczynić.

A ile takie coś mniej więcej może kosztować? Trudno takie coś zrobić? Słyszałem o takim czymś jak "pętla magnetofonowa" i tam się podłącza korektor. W WS jest już takie coś "od razu" i nie miałbym problemu z podłączeniem. Tutaj mam problem. Może te rozgałęźniki co napisałem wyżej? Dobre i na 2 urządzenia jakbym podłączył.

0
  • #4 01 Lut 2012 18:15
    marian1981.02
    Spec od sprzętu Unitra

slawekarti napisał:
    Słyszałem o takim czymś jak "pętla magnetofonowa"