Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

problem z renault scenic II 1.5 dci 101KM 2005 rok

plywaknr111 03 Feb 2012 13:13 6231 5
  • #1
    plywaknr111
    Level 8  
    witam
    mam problem z moją megi scenic 1.5 dci 101KM
    Wymieniłem akumulator na 60 AH i 570 A rozruch, problem w tym, że przy -23 st, auto mi wczoraj zapaliło od razu ( po postoju 8h) a rano jak stał 5h przy -20 st, kręcił jak wariat a nie zapalił.
    Dopiero nie wiem czy to przypadek jak otworzyłem maskę samochodu i gruszką napompowałem ze 5 razy i podłączyłem kable rozruchowe do kolegi to zapalił od razu!!! Dodam że na ciepłym silniku problem nie istnieje. Akumulator jest nowy i taki jaki podaje producent do tego modelu samochodu.
    Samochód przyjechał z niemiec we wrześniu 2011 roku przebieg 92000 (sprawdzone w serwisie, bo miał robiony przegląd w Niemczech w maju przy stanie 89000km), auto miało uszkodzone wtryski, po wymianie (na regenerowane i pompa wysokiego ciśnienia) żadnych problemów do wczoraj!!!
    Czytałem na forach, że to mogą być świece, filtr, pompa, wtryski oraz czujnik, a nawet zamarznięta ropa. tylko jakby była zamarznięta ropa w układzie to nawet gruszka by nie pomogła
    Proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane.
    z góry dzięki i pozdrawiam
  • #2
    pawel-jwe
    Level 30  
    Może po prostu paliwo Ci się cofa do baku (dlatego po podpompowaniu odpalił). Stań na noc na górce (najpierw tyłem, później przodem). Jeśli tyłem na górce będzie palił, a przodem nie to znaczy że paliwo się cofa.
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    No to wymień ten filtr paliwa.
  • #5
    plywaknr111
    Level 8  
    problem się nie stety powtórzył. Przy -24 zapalil od razu (po 9 h stania na mrozie). Przyjechałem pod dom zostawiłem na 6 h i przy -19 nie stety już nie zagadał. Nawet przy pompowaniu nie zapalił. Stwierdziłem jeszcze najważniejszą rzecz, że paliwo od gruszki do silnika dochodzi bo jest w rurkach, ale nie stety do gruszki już nie dochodzi, czyli może poprostu chwyciło gdzieś paliwo!!! Akumulator jest nowy ale może być nie stety nie doładowany bo już coraz słabiej kręci. Co do ciśnienia to nie stety będe dopiero wiedział jutro jak mechanik go podłączy pod clipa. Dodam jeszcze że jak już zapali i się nagrzeje silnik to potem pali od strzału.
    Jest jeszcze jakaś możliwość innej usterki.
  • #6
    plywaknr111
    Level 8  
    sprawa się już wyjaśniła. Po wyciągnięciu filtra paliwa moim oczom ukazała się zamrażarka!!!! Po odmrożeniu i wyczyszczeniu wszystko śmiga jak tra lala!!!!!