Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

samsung R530 nie wyszukuje sieci bezprzewodowych

sylvutkowaa 04 Feb 2012 11:07 11987 8
    sylvutkowaa
    Level 1  
    Mam taki problem .
    Miałam wgranego Windows'a 7 jednak pojawił się problem ( nie wiem czy to był wirus - polegał na tym że laptop sam się uruchamiał, nie wyszukiwał sieci i w ogóle tak jakbym straciła dostęp do Windows'a ) Postanowiłam sformatować laptopa . Jednak nawet po jego sformatowaniu nadal nie wyszukuje sieci bezprzewodowych. Ta lampeczka od sieci cały czas się świeci na niebiesko więc chyba jest włączona jednak nic nie wyszukuje . Co mam robić ? |Przypominam że jestem tylko dziewczyną i moją pasją nie są komputery więc jestem w tym zielona . Proszę bardzo po pomoc .
    CHACA
    Level 43  
    Czy po tym formacie wgralas poprawnie wszystkie sterowniki? Wlaczanie i wylaczanie karty WiFi to Fn+F9. System byl od poczatku stawiany i aktualizowany?
    hermes-80
    Level 43  
    A producent już nie udostępnia sterowników pod własne modele sprzętu??
    CHACA
    Level 43  
    Jak możesz to podaj wszystko dotyczace modelu, R530 jest kilka.
    mariorally
    Level 2  
    Witam,
    Ja również mam problem z WiFi w swoim R530. Zainstalowałem win7 64 bit a miałem wcześniej 32 bity

Ściągam co mogę jeśli chodzi o sterowniki, niestety nie działa mi WiFi, tak jakby brakowało karty do tego przeznaczonej ....
    W konfiguracji połączeń dostępne są tylko "po kablu" lub połączenie po sieci telefonicznej.
    Klawisze funkcyjne udostępniłem i WiFi pozornie działa( świeci się lampka) ale sieci Wifi nie widzi komputer. :(
    screen managera urządzeń dodaję :)

samsung R530 nie wyszukuje sieci bezprzewodowych
    mariorally
    Level 2  
    hymmm..