Posiadam moduł CAM Cyfrowego Polsatu który pracuje w TV Panasonic TC-P46G15E. Telewizor posiada dekodery DVB-T/C/S/S2 (MPEG-2,MPEG-4, H.264) - uprzedzam ew. pytania.
Jakieś 8 miesięcy temu zniknęły wszystkie kanały grupy TVN (TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Style etc.) oprócz TVN HD, a jakieś 2 dni temu zniknęły wszystkie kanały HD (Polsat HD, Fox HD, TVP HD etc.) oprócz TVN HD. O ile utratę kanałów z grupy TVN jakoś przeżyłem, to zaczyna mnie irytować fakt, że teraz zniknęły następne. Feler objawia się komunikatem "Kanał zakodowany". W ciągu tego czasu chyba z 10 razy "ponawiali sygnał", "uprawnienia" etc. oczywiście bez jakiegokolwiek skutku. Dodam tylko, że wszystkie inne (np. niemieckie) kanały HD odbierane są poprawnie, a siła i jakość sygnału są prawie maksymalne. Na częstotliwościach na których znajdują się "nieodbierające" kanały odbieram z doskonałą jakością inne kanały.
Proponują mi udanie się do APS CP, ale sporo punktów na ich stronie Internetowej jest nieaktualnych, albo w tych punktach nie są w stanie sprawdzić modułu CAM. Infolinia serwisowa generalnie ma to w d*pie i odsyłają mnie do APS, a APS tłumaczy mi, że nie są w stanie sprawdzić modułu CAM i tak w kółko.
Mam więc pytania:
1. Czy któryś z forumowiczów ma/miał podobny problem z CAM + CP?
2. Czy to może być problem konwertera/instalacji?
3. Ponieważ Polsat zrezygnował z modułów CAM czy oznacza to, że takiego modułu nikt mi już nie naprawi/wymieni?
Pozdrawiam i liczę na pomoc forumowiczów.
---------------
Widzę, że problem jest znany CP i od roku ignorowany.
Link
Jakieś 8 miesięcy temu zniknęły wszystkie kanały grupy TVN (TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Style etc.) oprócz TVN HD, a jakieś 2 dni temu zniknęły wszystkie kanały HD (Polsat HD, Fox HD, TVP HD etc.) oprócz TVN HD. O ile utratę kanałów z grupy TVN jakoś przeżyłem, to zaczyna mnie irytować fakt, że teraz zniknęły następne. Feler objawia się komunikatem "Kanał zakodowany". W ciągu tego czasu chyba z 10 razy "ponawiali sygnał", "uprawnienia" etc. oczywiście bez jakiegokolwiek skutku. Dodam tylko, że wszystkie inne (np. niemieckie) kanały HD odbierane są poprawnie, a siła i jakość sygnału są prawie maksymalne. Na częstotliwościach na których znajdują się "nieodbierające" kanały odbieram z doskonałą jakością inne kanały.
Proponują mi udanie się do APS CP, ale sporo punktów na ich stronie Internetowej jest nieaktualnych, albo w tych punktach nie są w stanie sprawdzić modułu CAM. Infolinia serwisowa generalnie ma to w d*pie i odsyłają mnie do APS, a APS tłumaczy mi, że nie są w stanie sprawdzić modułu CAM i tak w kółko.
Mam więc pytania:
1. Czy któryś z forumowiczów ma/miał podobny problem z CAM + CP?
2. Czy to może być problem konwertera/instalacji?
3. Ponieważ Polsat zrezygnował z modułów CAM czy oznacza to, że takiego modułu nikt mi już nie naprawi/wymieni?
Pozdrawiam i liczę na pomoc forumowiczów.
---------------
Widzę, że problem jest znany CP i od roku ignorowany.
Link