Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samoistne wyłączanie się internetu

06 Lut 2012 00:40 1672 5
  • Poziom 2  
    Witam,

    łączę się poprzez router WiFi - Internet z telewizji kablowej. Moim problemem jest samoistne rozłączanie się połączenia. Problem objawia się w ten sposób, że co jakiś czas (nie ma reguły - raz co 5 min., innym razem co 5 h) internet przestaje działać, a na pasku obok zegara przy ikonie Sieci pojawia się żółty trójkąt z wykrzyknikiem.

    Zaczęło to się dziać 2-3 dni temu i nie jestem w stanie ustalić żadnej przyczyny, ponieważ kompletnie nic nie zmieniałem w ustawieniach routera ani w systemie, a wcześniej coś takiego nigdy się nie zdarzyło. Teraz internet wyłącza się notorycznie, co stanowi dla mnie ogromny problem, gdyż jest moim narzędziem pracy (pracuję w domu).

    Internet w tym samym czasie wyłącza się na każdym urządzeniu, więc wiem, że to nie wina danego komputera czy też sterowników. Nie zależy to również ani od zapory sieciowej (wyłączona), ani od programu antywirusowego (wyłączony). Restart ani wyjęcie routera z gniazda też nic nie daje. Nie wiem, czy to wina jakichś ustawień sieci, na których obsłudze się nie znam, dlatego załączam skan z msconfig -> ipconfig / all

    Samoistne wyłączanie się internetu

    Serdecznie proszę o pomoc i uświadomienie mnie, czy wina leży po mojej stronie, czy za zerwanie połączeń odpowiada dostawca internetu.

    Pozdrawiam
    Karol
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Pokaz screen z manadzera urzadzen.
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Nie napisałeś jak zachowuje się modem operatora w czasie zaniku połączenia. Czy przechodzi w tryb off line, czy jest ciągle zalogowany?? Jaki operator?? Spróbuj zalogować się na 192.168.100.1 i zrób printscreena i wklej go tu.
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Jest to wina dostawcy internetu i tam zgłoś swój problem. Nie daj się wykiwać. Stanowczo żądaj prędkości którą masz zagwarantowaną w umowie. Miałem podobny przypadek. Walczyłem z dostawcą prawie miesiąc i teraz jest wszystko OK. Oczywiście nie otrzymali zapłaty za ten miesiąc. Powodzenia.
    Sprawdź prędkość testerem www.speedtest.pl
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Potwierdzam.To jest problem wynikający z winy dostawcy netu.
    Miałem podobny.
  • Poziom 2  
    Dziękuję serdecznie za wszystkie posty. Na szczęście dziś problem ustąpił i mam nadzieję, że już więcej się nie pojawi. To tylko potwierdza przypuszczenia, że wina leży (leżała) po stronie dostawcy internetu.

    Jeśli chodzi o prędkość połączenia, to nie mam do niej żadnych zastrzeżeń.