Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt audio dla domu za male pieniądze.

06 Lut 2012 21:47 2871 11
  • Poziom 8  
    Witam, mój problem polega na tym iż chcę skonstruować sprzęt audio jestem dość zielony w tych sprawach. Chciałbym abyście polecili mi jak zrobić, i jaki sprzęt mam kupić. Cenowo - najlepiej jak najtaniej ponieważ nie mam zbyt wielu pieniędzy i będę kupował wszystko po kolei. Chciałbym zbudować coś na podobę czegoś takiego : http://www.youtube.com/watch?v=onKVnUP5QsQ&feature=relmfu już czytałem troche tematów ale nie wiem co kupić ponieważ jak pisałem nie znam się na tym, chciałbym uzyskać dźwięk w miare dobrej jakości zależy mi na dzwięku a nie na tzw. "napieprzaniu". Proszę o pomoc pozdrawiam.

Dodano po 1 [minuty]:

Dodam iż posiadam kino domowe(5.1) dość słabej jakości choć może się przydać.
  • Poziom 21  
    Temat powinien trafić do kosza ale pomogę ci. Podaj budżet, muzykę jakiej słuchasz, % udział filmy/muzyka i wielkość pokoju. Bez pieniędzy nawet nie mamy co rozmawiać
  • Poziom 8  
    wiem, że temat powinien trafić do kosza ale chciałbym abyście mi pomogli budżet chciałem rozpalonować etapami ponieważ nie bede miał kwoty aby kupić wszystko od razu chodzi mi o to iż na początek kupić np wzmacniacz a potem po kolei głośniki i reszte sprzętu potrzebną do ruszenia tego nie potrzebuje tego zrobić od razu. Muzyka to różna zazwyczaj reggae troche hip hopu amerykańskiego, filmy oglądam kiedy mam czas, zazwyczaj leciała by muzyka z tego sprzętu. Wielkośc pokoju podam jutro tylko zmierzę .
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jak duże pomieszczenie? Co ma być źródłem? W jakiej kwocie finalnie chciałbyś się zmieścić? Ostatecznie rozkładając to na wiele etapów możesz dojść do sprzętu o znacznie lepszej jakości.
    Pierwsze co napiszę, to najszybciej uzbierasz na stereo. :)
  • Poziom 8