Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z centralnym zamkiem audi A4 6/96

tommass 24 Gru 2004 10:37 3855 7
  • #1 24 Gru 2004 10:37
    tommass
    Poziom 11  

    witam!
    mam taki problem:
    zakupiłem właśnie audi A4 rocznik 96 i okazuje się że nie jestem w stanie zamknąć drzwi z pilota ani wprost przekrecajac kluczykiem. Jak myslicie co jest tego powodem?? Samochod posiada tylko i wylacznie fabryczny immobiliser z centralnym zamkiem. Jezeli chodzi o zamykanie z pilota (ktory jest w kluczyku) to prawdopodobnie padła bateria - ale czy w takim przypadku nie jest konieczne ponowne zalogowanie kluczyka jezeli bateria juz od dluzszego czasu byla padnieta? - przeciez z zapaleniem samochodu niema zadnych problemow. Wogóle to gdzie w samochodzie tym znajduje sie odbiornik fal z kluczyka?
    Jezeli chodzi o bezposrednie zamykanie drzwi z kluczyka to po przekreceniu slychac tylko chwile jak cos w drzwiach cicho "zabuczy" i nic sie nie dzieje :(
    w ZALACZENIU FOTO MOJEGO KLUCZYKA
    POMÓŻCIE PROSZĘ BO JESTEM W TYM TEMACIE KOMPLETNYM LAIKIEM A JAK DOTAD MUSZE TRZYMAC SAMOCHOD TYLKO W GARAZU BO PO PROSTU W ZADEN SPOSOB NIE MOGE GO ZAMKNAC :(

    Z GORY WIELKIE DZIEKI!!

    TOMEK Z KRAKOWA

    0 7
  • Pomocny post
    #2 24 Gru 2004 14:20
    CAMARENA
    Poziom 23  

    w a4 zamek jest pneumatyczny,pompa znajduje się w bagażniku(czyba po prawej stronie)znajdź ją i sprawdź czy nie jest zalana oraz zobacz czy przewody powietrzne są szczelne

    0
  • #3 24 Gru 2004 15:14
    wloc
    Spec od samochodów

    Sprawdz szczelnosc ukladu zamka szczegolnie na polaczeniu slupkow z drzwiami

    0
  • #4 24 Gru 2004 15:37
    wojciech.nurzynski
    Poziom 15  

    Proszę dokładnie sprawdzić przewody podciśnienia (są sztywne i potrafią się pozałamywać lub nawet całkim złamać. Jeżeli z nimi wszystko jest ok to potem sprawdzić trzeba wszystkie siłowniczki czy są szczelne i czy membrany w środku są nieuszkodzone. Odbiornik fali z kluczyka powinien znajdować się za zegarami, w niektórych typach odbiornik znajduję się w srodku zegarów. Problem z ponownym logowniem kluczyka raczej odpada. Pozdrawiam!!!

    0
  • #5 24 Gru 2004 16:43
    tommass
    Poziom 11  

    ok - dzieki za wskazówki - musze dokładnie przepatrzec ta instalacje. Może to sama pompa cisnieniowa jest zepsuta - jak sadzicie??
    Zamierzam tez rozebrac kluczyk i wymienic baterie - wie ktos jak to zrobic łatwo i przyjemnie bo "na chama" to troche sie boje. Czy to nie wplynie na rozkodowanie kluczyka jak wyciagne baterie na jakis czas zanim qpie nowa??
    Przy okazji mam jeszcze takie pytanie:
    czy to normalne ze na wyswietlaczu klimatronika wraz ze wzrostem temperatury zaczynaja zanikac pewne "segmenty" cyfr i inne oznaczenia? Niektore symboel (widac to dobrze na zalaczonym foto) sa juz niewidoczne nawet przy zimnym otoczeniu. Czy to oznacza ze wyswietlacz lub jakas powazniejsza czesc jest do wymiany??
    zauwazylem ze jak w samochodzie nie jest nagrzane to wszystko jest ok a jak juz temperatura jest ponad 20 st.C to zaczynaja sie z tym problemy - jakby cos przestalo stykac. Wyzsza temperatura ma tez wplyw na wyswietlacz komputera bo w nim wprawdzie nic nie znika, jednak wraz z wyzsza temp wskazania sa jakby mniej kontrastowe - mdłe.

    0
  • #6 23 Paź 2008 10:32
    Zbyszeksk
    Poziom 12  

    Witam użytkowników forum.
    Mam podobny problem co kolega, Audi A4 98r kombi, w wciśnięciu zamykania na pilocie słychać tylko jak jak pompka pracuje,jednak nie zamyka ani nie otwiera drzwi.
    Jak sprawdzić pompkę czy pompuje???
    Czy to wina pompki czy nieszczelności układu????
    Proszę o rady.
    Z góry dziekuję

    0
  • #7 23 Paź 2008 11:21
    adamś2525
    Poziom 18  

    Witam pompkę masz w bagażniku z prawej strony do niej będą dochodziły dwa przewody od powietrza zdejmij oba przewody odkręcając zabezpieczenie i wywołaj pilotem zamykanie lub otwieranie w zależności od polecenia będzie dmuchac lub ssac jeżeli bedzie pompka się kręciła(drgała) a nie pompowała to do wymiany pompka którą można zastosowac od audi B3(ale sama pompka elektronika zostaje). Powodzenia

    0
  • #8 23 Paź 2008 12:32
    Zbyszeksk
    Poziom 12  

    Dziękuję za radę.
    Wina pompki,nie pompuje (okazało się że jest uszkodzona membrana).
    Teraz zostaje poszukiwanie używanej.
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    0