Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Święta bez Polsatu? Zniknęły wszystkie kodowane programy polskojęzyczne.

24 Gru 2004 13:39 4102 16
  • Poziom 38  
    Wczoraj przyszedl kumpel i piwiedzial : sprawdz no jakie kanaly odbiera twoj Sagem bez karty. Wyjalem ja i znalezlismy pare po polsku - tylko polskojezyczne nas interesowaly. Po tej probie wylaczylem telewizor,wlozylem karte do dekodera i poszlismy na piwo.Dzisiaj wlaczam
    TV i zniknely prawie wszystkie kodowane programy polskojezyczne.
    Tak jakby nie bylo karty-a jest wlozona prawidlowo.
    Doradzcie cos, bo bede mial swieta bez satelity!
  • Poziom 23  
    A czy przypadkiem nie kombinowałeś coś po piwie?????? U mnie wszystko działe... YR1
  • Poziom 38  
    Nic oprocz wyjecia i wlozenia karty nie zrobilem.
    A sloneczko dalej dziala na "cwierć fazy".
    Nikt nie ma pomyslu?
  • Poziom 11  
    Na jakiej karcie masz zaprogramowanego sagema?? Bo słoneczko dzisiaj się bawiło i potrzebne były zmiany.!!
  • Poziom 38  
    zaba692 napisał:
    Na jakiej karcie masz zaprogramowanego sagema?? Bo słoneczko dzisiaj się bawiło i potrzebne były zmiany.!!


    W dekoderze siedzi karta: NAGRAVISION of Kudelski SA.
    Jakie zmiany wprowadzil Polsat?
    Slyszalem jedynie ze po nowym roku bedzie wymiana kart.
  • Poziom 23  
    Na orginalnych kartach nic się nie zmiena w stosunku co do odbioru.

    napisz czy te kanały są tylko jest czarne tło czy nie ma ich na liście kanałów ?
  • Poziom 38  
    Kilka kanalow polskojezycznych jest np: TVN.POLONIA, TURBO ,PULS.
    Na pozostalych polskojezycznych jest napis "dekoder zablokowany przez camlock" ,a dolny pasek informuje o aktualnie nadawanym programie na poszczegolnych kanalach.
    Gdy karte wyjme z tunera nie ma zadnego kanalu.
    Niestety Swieta przyszlo mi spedzic bez Polsatu , a i Nowy rok nie zapowiada sie inaczej- chyba ze ktos wpadnie na genialny pomysl - oby nie "wyslij dekoder do serwisu".
  • Poziom 38  
    Pomyslow brak- nie pozostaje nic innego jak fachowcy z polsatu.
    A wiec pytanie ostatnie : gdzie w Slaskim jest serwis polsatu?
  • Poziom 14  
    Witam. Jeżeli na dekoderze jest informacja <dekoder zablokowany przez camlock> to teoretycznie wygląda na to że nie opłaciłeś abonamentu na czas i zablokowali Ci sygnał. Mogło też stać się coś podczas przeszukiwania bez karty. Najpierw więc spróbuj zaprogramować jeszcze raz dekoder z kartą, jeżeli jest to SAGEM to w rodzaju przeszukiwania wybierz transponder 12.322 i przeszukaj go. Zobacz co się będzie działo. Jeżeli sytuacja się nie zmieni to zadzwoń na infolinię Polsatu i sprawdź, czy uprawnienia odbioru są wysyłane na twoją kartę.
  • Poziom 23  
    A karty w międzyczasie nie wtykałeś gdzieś do innego tunka?
  • Poziom 38  
    Bonifacy napisał:
    A karty w międzyczasie nie wtykałeś gdzieś do innego tunka?

    Nie nic nie kombinowalem.
    Natomiast sugestia Adama wydaje sie byc trafna : akurat 20.12.mija miesieczny termin waznosci abonamentu ( w tym dniu zablokowalo sie i jednoczesnie eksperymentowalem z karta).Lecz oplacilem abonament do 20.01.05-moze w Polsacie ktos sie pomylil - zaraz do nich pisze.
  • Poziom 23  
    Wymiana kart będzie napewno, bo polszmat przechodzi na Aladin. Podobno w marcu. Pozdro YR1
  • Poziom 24  
    @ YR1 - To przecież było wiadomo od dawna. To po co to powtarzasz ? Ale co do tego marca, to niewierzę że tak szybko zmienią. Polsat ma ruchy jak "mucha w smole". Także miejmy nadzieję, że zejdzie im z tym do 2006 :D.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 38  
    brofran napisał:
    Pomyslow brak- nie pozostaje nic innego jak fachowcy z polsatu.
    A wiec pytanie ostatnie : gdzie w Slaskim jest serwis polsatu?


    Tuner poszedl do tzw dystrybutora (serwisu). Powiedzieli ze musieli zainstalowac jakis program i mam teraz wszystkie polskojezyczne kanaly.
    Ale sumarycznie kanalow telewizyjnych jest teraz tylko 70 ( poprzednio mialem 400), a radiowych tylko 5 (poprzednio 300 ). Zatem w pelni usatysfakcjonowany nie jestem.
  • Poziom 38  
    Mam tez pomyslna informacje : na cyfrowym polsacie wsrod tych 70 kanalow jest tez 1TVP i 2 TVP. Czyzby Polsat nadawal z 2 satelitow lub 2 transponderow?
  • Poziom 14  
    wreszcie dogadali sie tvp i polsat i polsat dostal zgode na transmitowanie ogólnopolskiego programu trwało to 18 miesiecy jest teraz w pakiecie polsatu cyfrowego!!!
  • Poziom 14  
    Tak, Polsat nadaje z dwóch transponderów. 12.322 - 12.360. Jeżeli chodzi o Sagema to jest on dość specyficzny w programowaniu. Jeżeli w ustawieniach programowania wybierzesz <transponder> masz ładnie ułożoną /przez Polsat/ listę knałów z Polskimi na początku ale nie są to wszystkie kanały. Jeżeli wybierzesz <przeszukiwanie> to będziesz miał wszystkie kanały ale Polskie będą zaprogramowane wg transponderów, czyli tak jak są ułożone w kolejności na satelicie. Ja programuję najpierw <transponder> układam Polskie kanały w kolejności np. na liście B, potem wybieram <przeszukiwanie> i tak na liście A klient ma wszystkie kanały a na liście B Polskie w kolejności. Jeżeli chodzi o TVP 1 i 2 to w chwili obecnej i na platformie Polsatu i C+ są nielegalnie, poczytaj http://www.satkurier.pl/?cyfra+/&kat=44&id=18469 Pozdrawiam.