Witam,
Szukam schematu elektrycznego, a w zasadzie jego części odpowiedzialnej za rozpiskę bezpieczników i co konkretnie jest pod nie podpięte.
Generalnie mam problem z "wykręcaniem" AKU przez prąd na poziomie 0,15A na postoju przy pozamykanym aucie a auto to golas bez alarmu , centralnego itp a wyciska mi aku do zera w ciągu kilku dni. Sam aku jest nowy ma ledwo 2 miesiące i trzyma bo sprawdzałem. Taki pobór prądu mam na bezpieczniku oznaczonym EFI ma on wartość 30A. Z tego co się doczytałem to EFI to komp no ale patrząc po wartości zabezpieczenia to chyba coś jeszcze pewnie na tym wisi.
Panowie poratujcie schematem bo na razie cały czas odłączam klemy aby nie zasiarczyło mi nowego aku przez ciągłe rozładowywanie do zera.
Szukam schematu elektrycznego, a w zasadzie jego części odpowiedzialnej za rozpiskę bezpieczników i co konkretnie jest pod nie podpięte.
Generalnie mam problem z "wykręcaniem" AKU przez prąd na poziomie 0,15A na postoju przy pozamykanym aucie a auto to golas bez alarmu , centralnego itp a wyciska mi aku do zera w ciągu kilku dni. Sam aku jest nowy ma ledwo 2 miesiące i trzyma bo sprawdzałem. Taki pobór prądu mam na bezpieczniku oznaczonym EFI ma on wartość 30A. Z tego co się doczytałem to EFI to komp no ale patrząc po wartości zabezpieczenia to chyba coś jeszcze pewnie na tym wisi.
Panowie poratujcie schematem bo na razie cały czas odłączam klemy aby nie zasiarczyło mi nowego aku przez ciągłe rozładowywanie do zera.