Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przekaznik-reset ECU Golf II 1.8 RP z 1990r jak podłączyć.

A.M.D 08 Lut 2012 20:13 9191 10
  • #1 08 Lut 2012 20:13
    A.M.D
    Poziom 12  

    Witam

    Panowie chce zamontować przekaźnik z podstawką (w obwodzie podstawki jest dioda zabezpieczająca) fotka w załączniku do resetu ECU w Golfie II 1.8 RP z 1990r bo mam problem z praca silnika, po przełączeniu z gazu na benzynie silnik nie wkręca się na obroty kicha itp. po zdjęciu klemy wszystko wraca do normy.

    Tylko pod który kabel w ECU podłączyć ten przekaźnik i pozostałe kable z podstawki przekaźnika?

    Silnik Golfa ma oznaczenie RP 1.8 jednopunktowy wtrysk 90KM z 1990r.

    Pozdrawiam

    0 10
  • #2 08 Lut 2012 20:20
    kwok
    Poziom 39  

    Nie kombinuj tylko zrób tym przekaźnikiem sygnał lambdy do masy na gazie.

    0
  • #3 08 Lut 2012 20:25
    A.M.D
    Poziom 12  

    Jak mam to zrobić? można jakiś schemat lub podpowiedz.

    0
  • #4 08 Lut 2012 20:33
    kwok
    Poziom 39  

    Widzę że masz b.mizerne pojęcie, więc jeśli masz tam jakąś elektronikę do gazu tzn coś więcej niż przełącznik, to raczej jedź do gazownika żeby to zrobił, albo możliwe jest że elektronika ma możliwość ustawienia emulacji "na masę".
    Nie będę ci pisał co i gdzie podłączać dopóki nie będę wiedział co tam masz.

    1
  • #5 08 Lut 2012 20:57
    A.M.D
    Poziom 12  

    Wykonałem kilka fotek.


    Przekaznik-reset ECU Golf II 1.8 RP z 1990r jak podłączyć. Przekaznik-reset ECU Golf II 1.8 RP z 1990r jak podłączyć. Przekaznik-reset ECU Golf II 1.8 RP z 1990r jak podłączyć. Przekaznik-reset ECU Golf II 1.8 RP z 1990r jak podłączyć. Przekaznik-reset ECU Golf II 1.8 RP z 1990r jak podłączyć. Przekaznik-reset ECU Golf II 1.8 RP z 1990r jak podłączyć. Przekaznik-reset ECU Golf II 1.8 RP z 1990r jak podłączyć. Przekaznik-reset ECU Golf II 1.8 RP z 1990r jak podłączyć. Przekaznik-reset ECU Golf II 1.8 RP z 1990r jak podłączyć.

    0
  • #7 09 Lut 2012 18:33
    A.M.D
    Poziom 12  

    Przestawiłem według instrukcji na 1V masa
    a było ustawione na 1V fala 1V
    po testuje to nowe ustawienie i dam znać jakie są efekty.

    0
  • #8 10 Lut 2012 00:09
    Tomecki30
    Poziom 10  

    Witam !!!
    Kolega podpowiedział dobrze aby do sterownika benzyny podać masę tj. po rozłączeniu sondy STAG 2L poda masę szarym przewodem do sterownika benzyny. Przy takiej emulacji na masę też mogą wygenerować się błędy w sterowniku benzyny, więc stosuje się przekaźnik który będzie rozłączał stałe zasilanie sterownika benzyny w celu jego "zresetowania", przekaźnik powinien być zasilany napięciem po zapłonie.

    0
  • #9 10 Lut 2012 00:48
    ociz
    Moderator Samochody

    Resetowanie sterownika to druciarstwo! A to że będzie miał błąd zapisany w niczym nie przeszkadza.

    0
  • #10 11 Lut 2012 23:58
    Tomecki30
    Poziom 10  

    Witam!!!
    Kolega pytał się jak podłączyć przekaźnik to mu podpowiedziałem , kiedyś na schematach Lovato używano "przekaźnika " do resetu ECU,podam przykładowy schemat.

    1
  • #11 10 Gru 2012 17:22
    Rudy125
    Poziom 1  

    Witam :) odkopuje temat. Mam problem z moim seatem toledo 94 rok monowtrysk 1.8 z instalacja gazowa 1gen. od pewnego czasu zaczal sie problem z odpalaniem auta na benzynie, reset ecu pomaga, rano po resecie odpalam autko na Pb i wszystko jest ok do poki nie przejade sie na LPG pozniej juz nie odpala na PB lapie tylko i odrazu gasnie i musze znow kleme zdejmowac.Komputer przelozylem od innego vw i to samo tyle ze zamiast kodu 403g ten komp ma403 i nie chodzi mi na nim obrotomierz ale mysle ze to nie problem. czy tylko taki przekaznik jest rozwiazaniem?czy jednak komp do zmiany?

    2
  Szukaj w 5mln produktów