Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pralka Bosch WFX 2440 PL i (dzwięk) obr. bebna....

24 Gru 2004 21:35 5436 15
  • Poziom 11  
    Witam. jestem laikiem w sprawach pralek i moj problem jest nast: wczoraj kupilem sobie takie cudo:P i bylem zadowolony do 3 prania, tzn beben obracal sie perfekcyjnie cicho, jedyne dzwiekiwydawal tylko podczas wirowania.... natomiast teraz czyli po 3 praniach+1 bez wsadu, beben wydaje piszczacy dzwiek, maksymalnie slyszalny podczas wirowania... co moglo sie stac? dzwiek jest raczej staly tzn nie jakies otarcia co kikla obrotow.. cos jakby lozysko albo cos? moze ktos sie z tym spotkal? czy to jaks powazna wada? kurcze pralka za 2499 zepsula sie po 3 praniach:/

Pozdrawiam i zycze Wesołych Świąt
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    witam. Spotkałem się już kilkakrotnie z takim czymś. Ów "dziwek" pochodzi z łożyskowania a konkretnie z uszczelniacza, który w bosch'ach nader często składany jest na sucho. Te piski najprawdopodobniej same nie ustąpią, ale mogą trwać jeszcze bardzo długo zanim szlag trafi łożyska (może wytrzymać gwarancję). Co z tym fantem dalej...? Decyduj sam.
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Kupiłeś wczoraj, więc zapewne nie masz podbitej gwarancji. Może (nie musi, ale po co ryzykować i nie spać po nocach ;)) być tak jak pisze artexx, czyli suchy uszczelniacz będzie się powoli wycierał i woda zniszczy łożyska krótko po upływie gwarancji. Na Twoim miejscu poprosiłbym o wymianę na inny egzemplarz.
  • Poziom 22  
    Mam nadzieję że wyciągłeś blokadę bębna
  • Poziom 11  
    thomas__1 napisał:
    Mam nadzieję że wyciągłeś blokadę bębna

jasne ze tak

Dodano po 3 [minuty]:

jacekrybak napisał: