Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Husqvarna 340 nie odpala.

mrdamaz 09 Feb 2012 18:27 13308 5
  • #1
    mrdamaz
    Level 1  
    Witam wszystkich. Mam problem z wyżej wymienioną piłą.
    Wymieniłem w niej uszczelniacze, tłok z pierścieniem a piła mimo tego nie chce odpalać. Jak zapali, za setnym razem, to pali już elegancko. A jak ostygnie to znowu nie chce palić.
    Gaźnik czyściłem, filtr powietrze też, przewody raczej wszystkie sprawne, iskra jest, świeca nowa, kompresje również trzyma.
    Panowie jestem już głupi co z tą piła zrobić. Jestem przekonany, że Stihl, to Stihl bo mam ich kilka natomiast ta Husqvarna to jakieś przekleństwo.
    Piłę, przyniósł do mnie znajomy żeby mu zrobić bo nie miała mocy i tak jak pisałem wyżej uszczelniacze wymienione bo był kiepskie, oraz tłok z pierścieniem bo był troszkę przydarty. Cylinder po szlifie.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    fiacik1
    Level 17  
    Trochę tych maszyn też zrobiłem i widzę że zrobiłeś prawie wszystko co możliwe. Pytanie > czy silnik został dobrze uszczelniony na składaniu? Jest ogólnie jeszcze trzy opcje:
    1.rozszczelnienie silnika -brak podciśnienia na gaźnik-lub w zależności od modelu zatkany osobny kanał do podciśnienia (np.uszczelką).
    2.zużyte membrany w gaźniku-nie pompuję paliwa (rozumiem że sitko wyczyściłeś).
    3.no i oczywiście ustawienie gaźnika(podstawa).
    Jak coś istotnego pominąłem to dopiszę
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    fiacik1
    Level 17  
    Rycho T wrote:
    Napisałeś że cylinder jest po szlifie, możesz wyjaśnić co masz na myśli.

    Oczywiście bardzo zasadne pytanie bo o ile wiem to nie można dostać innego rozmiaru tłoku ani pierścieni niż nominał-więc szlifu się nie robi tylko wymienia komplet .
  • #5
    helena33
    Level 27  
    Przede wszystkim łącznik gumowy, w tym modelu jak i całej serii jest ciężko ustawić łącznik na cylindrze w miejscu otworu impulsowego, przez to nie ma pompowania paliwa.
    Z tym szlifem to też dziwna sprawa, bo się nie da :)
    Może po tym szlifie masz przedmuchy.
  • #6
    misiomisio1
    Level 10  
    Eh stary, po tym twoim szlifie, pewnie papierem ściernym i to był błąd.W cylindrach pił jest nanoszona naprawdę cienka warstwa utwardzana galwanicznie jak ją przetrzesz moment po paru sekundach straci kompresję będziesz miał ciężko ustawić bieg jałowy. Co do tego palenia sprawdź przepustnicę ssania na pewno się nie domyka lub membranę pompy w gaźniku, te zapadki mogą być lekko odchylone.