Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW e30 m20b20 - gaśnie i nie cchce odpalić.

Dj Snake 09 Lut 2012 20:39 2013 0
  • #1
    Dj Snake
    Poziom 22  
    Problem poprzedni (nie chciała w ogóle odpalić) został rozwiązany poprzez naprawę uszkodzonej wiązki i wymianę centralki instalacji gazowej.

    5 miesięcy spokojnej jazdy i zaczęły się kolejne problemy. Podczas szukania przyczyn poprzedniej usterki zauważyłem że przepływka sie przycina. Kupiłem więc używkę od benzynowego silnika bez gazu, klapka nie blokuje się nigdzie. Przy okazji wsadziłem ori obudowę i nowy filtr, zamiast byłego stożka. No i od tego momentu zaczęły się problemy.

    Wyjechałem przetestować nowy setup. Przejechałem 300 metrów i silnik zgasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Dwie trzy próby kręcenia rozrusznikiem i nic, auto nie odpala, ale śmierdzi benzyną strasznie. Na pych auto odpaliło. Kolejnego dnia to samo. Kolejny dzień, rano mróz -27 stopni auto odpala od razu, przejeżdżam 5-7 km gasze, wszystko bez problemu. Po pięciu godzinach wsiadam, znowu przejechałem 200 metrów i stoi.. silnik zalany paliwem. Na pych odpala.

    Silnik po odpaleniu trzyma około 2000 obrotów coś jakby "ssanie" (typowego ssania w tym silniku nie ma), po czym jak załapuje troszke temperatury obroty spadają do 400-300 czasem niżej i auto gaśnie. Auto w ogóle nie ma mocy, nie wkręca się powyżej 4tys. obrotów, po nagrzaniu na biegu jałowym ma 400-500 obrotów, szarpie po puszczeniu gazu, przy hamowaniu trzeba w międzyczasie wcisnąć gaz żeby nie zgasła...

    Po odłączeniu przepływki przy ciepłym silniku obroty się stabilizują, około 900 obrotów, ale silnik totalnie nie ma mocy, nie da się jechać, szarpie na każdym biegu.

    Kopułka dobra, palec nowy, świece nowe, przepływka wymieniona na używaną, filtr powietrza nowy, około 12 litrów benzyny w baku. Odłączona instalacja gazowa, nic to nie zmienia.